تبیان، دستیار زندگی
تبیان اصفهان با توجه به نامگذاری سال 93 مبنی بر سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، فراخوان طرح‌های ناب فرهنگی را اعلام کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعلام فراخوان طرح‌های ناب فرهنگی در تبیان اصفهان

مقام معظم رهبری

تبیان اصفهان با توجه به نامگذاری سال 93 مبنی بر سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، فراخوان طرح‌های ناب فرهنگی را اعلام کرده است.

به گزارش روابط عمومی، تبیان اصفهان با توجه به نامگذاری سال 1393 به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، در نظر دارد طرح‌های فرهنگی ابتکاری کاربران سایت را جمع‌آوری کرده و طرح‌های قابل اجرا را برای عملیاتی کردن در اختیار مراکز و نهادهای مربوطه قرار دهد.

کاربران و داوطلبان می‌توانند طرح‌های خود را با فرمت موردنظر یا هر فرمت دیگری که در نظر دارند، به نشانی رایانامه  nasrtebyan@gmail.com ارسال کنند.

طرح‌ها ترجیحاً ابتکاری باشد اما چنانچه کاربران طرح اجرا شده‌ای را در نظر دارند که از کارآیی بالایی برخورداراست و نتایج خوبی به دنبال داشته را نیزمی‌توانند ارسال کنند.

طرح‌هایی که بتواند مشکلی از مشکلات فرهنگی اجتماعی کشورمان را حل کند، در اولویت قرار می‌گیرند.

گروه مخاطب این طرح‌ها می‌تواند برای عموم مردم، کودکان و نوجوانان، طلاب و روحانیون، دانشجویان و جوانان، معلمان و خانواده‌ها، روستائیان و سایر گروه‌ها باشد.

کاربران برای دریافت نمونه فرم طرح‌ها می‌توانند اینجا را کلیک کنند. همچنین برای مشاهده دیگر بخش‌های تبیان اصفهان می‌توانند به نشانی www.esfahan-tebyan.ir مراجعه کنند.

تنظیم: هومن بهلولی