تبیان، دستیار زندگی
اکبر ترکان، مشاور ارشد رئیس جمهور و دبیر مناطق آزاد به روزنامه آرمان گفت:
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اظهار نظر ترکان درباره فداییان احمدی نژاد


اکبر ترکان، مشاور ارشد رئیس‌جمهور و دبیر مناطق آزاد به روزنامه آرمان گفت:

ترکان

*متاسفانه برخی از برنامه‌سازان صداوسیما هنوز در دوره انتخابات و رقابت‌های انتخاباتی قرار دارند. آنها با رویكرد سیاسی و حتی جناحی به دولت و اقدامات دولت می‌نگرند.

*مگر نمی‌گویند این رسانه، ملی است. پس باید به تمام دیدگاه‌های سیاسی احترام بگذارد. حال دولت و رئیس‌جمهور معتقد است كه رسانه ملی، به اقدامات دولت جناحی می‌نگرد.

*پخش گزینشی و برنامه‌ریزی‌شده برخی از اظهارات مدیران، وزرا و پرداختن به حاشیه‌های دولت یازدهم بیش از آنكه به اصل اقدامات دولت بپردازند، ازجمله دلایل ناراحتی دولت است. برخی از برنامه‌سازان و مدیران رسانه ملی که از سینه‌چاكان دولت‌های نهم و دهم بودند اكنون این دولت را رقیب سیاسی خود تصور می‌كنند و از شكست در انتخابات ناراحت هستند درحالی كه یك سال است انتخابات به پایان رسیده است، اگر كسی می‌خواهد با دولت رقابت كند باید در قالب احزاب سیاسی با دولت رقابت كند، نه در پشت سنگر رسانه ملی پنهان شود

*وقتی مدیران فدایی دولت احمدی‌نژاد راجع به دولت قضاوت می‌كنند من انتظاری جز تخریب ندارم. كمااینكه بسیاری از خدمات ارزشمند دولت یازدهم از دید مدیران سیاسی مغفول می‌ماند و بازتاب درستی نمی‌دهند.

مگر نمی‌گویند این رسانه، ملی است. پس باید به تمام دیدگاه‌های سیاسی احترام بگذارد. حال دولت و رئیس‌جمهور معتقد است كه رسانه ملی، به اقدامات دولت جناحی می‌نگرد

*آمار مركز پژوهش‌های مجلس گرایش مردم نسبت به شبكه‌های ماهواره‌ای را نشان می‌دهد. اگرچه این واقعیت برای ما تلخ است اما نشان می‌دهد سیاست‌های برخی از مدیران سیما ناكارآمد بوده است. اكنون هم با این رویكرد برخی از برنامه‌سازان سیما كه رای و خواست اكثریت مردم را نمی‌پذیرند قطعا فاصله‌ها بیشتر می‌شود. بخش بزرگی از جامعه؛ نه به خاطر فیلم‌ها یا ورزش بلكه به خاطر نگاه یكسویه برخی از برنامه‌سازان سیما به رسانه ملی پشت كرده‌اند. امروز توجه به رسانه‌های دیگر برای به‌دست آوردن اخبار است.

بخش سیاست تبیان


منبع : خبرانلاین