تبیان، دستیار زندگی
سخنگوی باشگاه پرسپولیس در واکنش به پیوستن مهرداد پولادی به تیم الشحانیه قطر گفت: «پولادی حتما پیش بینی این را کرده که برای بازی در لیگ قطر نیاز به مجوز بازی دارد.»
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پولادی بازیکن پرسپولیس است


سخنگوی باشگاه پرسپولیس در واکنش به پیوستن مهرداد پولادی به تیم الشحانیه قطر گفت: «پولادی حتما پیش‌بینی این را کرده که برای بازی در لیگ قطر نیاز به مجوز بازی دارد.»


پولادی

مهرداد پولادی، مدافع فصل گذشته پرسپولیس در جام‌جهانی برزیل ستاره تیم ملی ایران بود و توانست بازی‌های خوبی را از خود به نمایش بگذارد. این مدافع که به دلایلی با باشگاه پرسپولیس مشکل دارد در‌نهایت تصمیم گرفت تا به جمع لژیونر‌های ایران در قطر اضافه شود و ‌پیشنهاد تیم الشحانیه این کشور را بپذیرد. قرارداد مهرداد پولادی با الشحانیه یک ساله و به ارزش‌700 هزار دلار است.

به گزارش تسنیم سیدمهدی خواجه‌وند در این‌باره اظهار داشت: «ما پیش از این بارها موضع خود را اعلام کرده‌ایم. یک بازیکن برای پیوستن به یک تیم خارجی طبق قانون بین‌المللی نیاز به رضایت‌نامه دارد و باید ITC او صادر شود. حالا نمی‌دانم پولادی چطور با این باشگاه قطری قرارداد امضا کرده‌، او حتما پیش‌بینی تمام اتفاقات را کرده است.» ‌سخنگوی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: «پولادی ابتدا باید اختلاف و مشکلات را حل ‌و بعد اقدام به عقد قرارداد جدید می‌کرد. باید ببینیم این خبر چقدر واقعیت دارد.»

خواجه‌وند در پاسخ به این سوال که اگر خبر پیوستن پولادی به الشحانیه صحت داشته باشد آیا باشگاه پرسپولیس از این بازیکن شکایت خواهد کرد، اظهار داشت: «قبلا گفته بودیم که فعلا از پولادی شکایت نکرده‌ایم و به او و مدیربرنامه‌هایش اعلام کردیم باید به تمرینات پرسپولیس بیاید. اگر این خبر صحت داشته باشد آن وقت باید ببینیم تصمیم مدیریت باشگاه چیست و چه اقدامی انجام می‌دهد. پولادی بازیکن ماست و این یک امر روشن است.» وی افزود: «این یک موضوع خیلی ساده بود. حتی اگر پولادی تصور می‌کرد اختلافی وجود دارد، ابتدا باید این اختلاف حل می‌شد بعد به تیم دیگری می‌رفت. باز هم اعلام می‌کنم پولادی با ما قرارداد روشنی دارد و بازیکن پرسپولیس است.»

این یک موضوع خیلی ساده بود. حتی اگر پولادی تصور می‌کرد اختلافی وجود دارد، ابتدا باید این اختلاف حل می‌شد بعد به تیم دیگری می‌رفت. باز هم اعلام می‌کنم پولادی با ما قرارداد روشنی دارد و بازیکن پرسپولیس است

در‌حالی خبر پیوستن مهرداد پولادی به الشحانیه قطر منتشر شده که ممکن است این بازیکن برای گرفتن ITC با مشکلاتی روبه‌رو شود، مشکلاتی که حتی احتمال بازگشت او به پرسپولیس را قوت می‌بخشد.

به گزارش تسنیم یک نسخه از قراردادی که پولادی با پرسپولیس به امضا رسانده، در اختیار او و یک نسخه نیز در اختیار باشگاه قرار دارد که هر 2 نسخه یکسان است اما تفسیر آن‌ها با هم تفاوت دارد. برای مجامع بین‌المللی از جمله فیفا و همچنین تیم‌های خارجی قراردادی که در فدراسیون فوتبال وجود دارد، معتبر است که در این قرارداد پولادی بازیکن پرسپولیس است. این موضوعی است که چندی پیش سازمان لیگ نیز آن را اعلام و تاکید کرد که جدایی پولادی از پرسپولیس منوط به رضایت این باشگاه است.

بخش ورزشی تبیان


منبع: خراسان نیوز