تبیان، دستیار زندگی
گابریل باتیستوتا گلزن آرژانتینی رم و اینتر كه در حال حاضر در آرژانتین به سر می برد می گوید كه هنوز در مورد رفتن به لیگ قطر تصمیم نهایی خود را نگرفته است. به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری ورزش ایران( ایپنا) گابریل باتیستوتا ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

احتمال خداحافظی باتیستوتا از فوتبال

گابریل باتیستوتا گلزن آرژانتینی رم و اینتر كه در حال حاضر در آرژانتین به سر می برد می گوید كه هنوز در مورد رفتن به لیگ قطر تصمیم نهایی خود را نگرفته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری ورزش ایران( ایپنا) گابریل باتیستوتا كه اكنون از سوی اینتر بازیكن آزاد اعلام شده ، در مصاحبه با یك شبكه تلویزیونی در آرژانتین اعتراف كرد مایل است از فوتبال كناره گیری كند.

وی گفت:" من روزگار خیلی خوبی را در فوتبال ایتالیا پشت سر گذاشتم ، شیرین ترین خاطراتم مربوط به فیورنتینا می شود كه هرگز آن را فراموش نخواهم كرد. پس از آن دوران طلایی ، رم و اینتر نیز باشگاه های باشكوهی بودند و خیلی چیزها به من آموختند.

درحال حاضر دلم می خواهد برای رفع خستگی فقط به شكار بروم و استراحت كنم. حس می كنم دیگر بازی كردن كافی است. دوست داشتم به جای این كه راهی قطر شوم ، فوتبال را برای همیشه كنار می گذاشتم . البته هنوز هم درمورد رفتن و بازی در لیگ كشورعربی قطر تصمیم نهایی نگرفته ام. قصد دارم با همسر و خانواده ام در این رابطه مشورت كنم و نظر آنها را نیز جویا شوم ،  هیچ بعید نیست كه در آرژانتین بمانم و در كنار فوتبال باشم نه با خود این ورزش"

باتی گل در ادامه افزود: " دوران موفقی را پشت سر گذاشتم كه نمی خواهم با یك اشتباه همه آنها را بر باد دهم. من همیشه اریك كانتونا را به خاطر خداحافظی اش دراوج تحسین می كنم و مایلم مثل او چنین كاری را انجام دهم. حرف های فابیو كاپلو همواره درگوشم است. او بارها به من سفارش كرد سعی كنم نام خودم را جاودانه كنم. زیرا ارزش و توانایی اش را دارم. در هر حال ، خیلی خوشحالم كه در میان مردم كشورم هستم و شاید به خاطر آنها دیگر این جا را ترك نكنم."

وی درپایان گفت:" دیدن بازی های بوكاجونیورزهیجان زده ام می كند و تنها آرزویم این است كه روزی دوباره پیراهن این تیم را بر تن كنم و در زمین چمن ورزشگاه تمرین كنم. من دراوایل دهه 90 ، روزگار شیرینی را در ریورپلاته و بوكاجونیورز سپری می كرد. ولی همواره علاقه ام به بوكا بوده است.

این تیم زادگاه بزرگان فوتبال آرژانتین همانند دیه گو مارادوناست و خرسندم من نیز عضوی از این باشگاه هستم. "