تبیان، دستیار زندگی
داعش وقاحت و قساوت را در رفتار خود پیرامون زنان و کودکان نیز ترک نکرده و شنیع ترین رفتارها را با این دو قشر می کند؟
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تجاوز ،ربایش و فروش زنان توسط داعش


داعش وقاحت و قساوت را در رفتار خود پیرامون زنان و کودکان نیز ترک نکرده و شنیع ترین رفتارها را با این دو قشر می کند؟

تجاوز ، فروش و ربایش زنان توسط داعش

ربایش 400 زن ایزدی توسط داعش

رسانه های عراقی از ربودن 400 زن توسط گروه تروریستی صهیونیستی داعش و اجبار آنها به فحشا تحت دروغی به نام جهاد نکاح در پایگاه تروریست ها خبر دادند.

المسله نوشت: یک منبع امنیتی در استان نینوا روز گذشته اعلام کرد که گروه تروریستی داعش 400 زن ایزدی(طایفه ای از کردها) را در منطقه سنجار در این استان ربوده است.

این منبع که خواست نامش فاش نشود افزود: تروریست های داعش این زنان را در پایگاه های خود و برای آنچه به زعم خود جهاد نکاح می نامند تقسیم کرده اند.

جمعیت هلال احمر عراق دوشنبه شب اعلام کرد که تروریست های داعش شماری از زنان مسیحی و ایزدی را پس از بازداشت خانواده هایشان در فرودگاه تلعفر ربوده و به مکان نامعلومی برده اند. هدف داعش از این اقدام فروش این زنان به عنوان کنیز بوده است.

محمد الخزاعی یکی از مسئولان جمعیت هلال احمر عراق با اعلام این خبر افزود: داعشی ها بیش از 100 خانواده را در فرودگاه تلعفر بازداشت کردند و پس از کشتن مردان آنها، زنان و کودکان را به اسارت گرفتند.

تروریست های داعش در آستانه عید فطر نیز طی فراخوانی در موصل از زنان و دختران ساکن در این شهر خواسته بودند در جهاد نکاح مشارکت کنند در غیر اینصورت مجازات خواهند شد.

هلال احمر عراق همچنین از اقدام گروه تروریستی داعش در ربودن ده‌ها تن از زنان طایفه ایزدی و مسیحی برای فروش آنها خبر داد.

هلال احمر عراق همچنین از اقدام گروه تروریستی داعش در ربودن ده‌ها تن از زنان طایفه ایزدی و مسیحی برای فروش آنها خبر داد.

محمد الخزاعی سخنگوی سازمان هلال احمر عراق گفت: عناصر داعش زنان مسیحی و ایزدی را با هدف فروش در بازارهای برده، ربوده‌اند.

تجاوز تکفیری‌ها به 60 دختر در الانبار

مرکز خبری شبکه اطلاع رسانی عراق (IMN) اعلام کرد: نیروهای داعش به بیش از 60 دختر باکره در منطقه الکرمه واقع در استان الانبار تجاوز کرده اند.

به گزارش ایرنا، یک فرمانده شورای بیداری (صحوات) در منطقه روز سه شنبه فاش ساخت نیروهای داعش تعدادی از اعضای خانواده های این دختران را به دلیل اقدام برای دفاع از شرف و ناموسشان به قتل رسانده اند. محمود المرض گفت که باندهای جنایتکار داعش از هنگام نفوذ به این منطقه به تعداد زیادی از دختران باکره تجاوز کرده اند.

قربانیان، بیشتر از ساکنان مناطق الصحییات ، الهیب و البو خنفر در استان الانبار هستند. الکرمه شهری نسبتا بزرگ با جمعیتی حدود 260 هزار نفر در 15 کیلومتری شمال شرق فلوجه است. از هنگام نفوذ داعش به شمال عراق و تصرف موصل، این گروه جنایات زیادی مرتکب شده است.

در دو روز گذشته شهر سنجار در شمال غرب موصل مورد هجوم این گروه قرار گرفت و هزاران عضو اقلیت ایزدی به کوهها آواره شدند. گزارش های دریافتی از این منطقه حاکی است که این گروه تاکنون تعداد زیادی از مردان ایزدی را اعدام کرده و زنان را نیز به اسارت برده است.

فرآوری :رضوانی

بخش سیاست تبیان


منابع:الف/العالم/مشرق

مطالب مرتبط:

50 ضریح و مسجد در لیست داعشی ها

اعترافات جالب یک عضو داعش

بیعت با داعش در اندونزی !