تبیان، دستیار زندگی
امروز می توانید کوچکترین صحنه های عاشورا را ببنید زمانیکه شیر خواره ای که از تشنگی لب هایش کبود شده بود و پدر قنداقه او را اورد و کودک را در دست گرفت این بی رحم ترین قاتلان جهان بودند که گلوی کودک شیر خوار را هدف تیر قرار دادند و خون بر دستان پدر سرازیر ش
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دفاع از غزه به ضرر ایران است؟


امروز می توانید کوچکترین صحنه های عاشورا را ببینید زمانیکه شیر خواره ای که از تشنگی لب هایش کبود شده بود و پدر قنداقه او را آورد و کودک را در دست گرفت این بی رحم ترین قاتلان جهان بودند که گلوی کودک شیر خوار را هدف تیر قرار دادند و خون بر دستان پدر سرازیر شدتا بشریت شاهد رفتار وقیحانه این حیوانات به ظاهر انسان باشد،اما این کودکان شیر خوار به چه گناهی کشته میشوند؟!

یکی از موضوعاتی که این روزها در هر جایی سخن از آن است، دلسوزی برای مردم مظلوم فلسطین و مردم قهرمان غزه است که در زیر حملات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیست هستند.کافیست فقط یک لحظه خودمان را جای مردم غزه بگذاریم حال و هوای خونین مردم غزه دل هر انسانی را به درد می آورد.

غزه

چندی است که مزدوران حرامزاده ی صهیونیستی با ماشین های جنگی حملات خود علیه مردم غزه را از سر گرفته اند و بی شرمانه کودک کشی را آغاز کرده اند.

آن لحظه هایی که ما منتظر آمدن پدر به خانه و در آغوش گرم مادر در خانه هستیم ،مردم غزه در انتظار یه لحظه آرامشی هستند که برای مردم داغ دیده غزه تار شده است و نعره های انفجار جای خود را به لالایی مادران داده است،لالایی هایی که در گوش کودکان مظلوم فلسطینی جای گرفته و هر لحظه امکان دارد که با این لالایی ها دیگر از خواب بلند نشود در این میان برخی از دوستان می پرسند:چه کاری از دست ما برمیاید؟

حمله جوانان ایران به اسرائیل!

در وضعیت موجود یکی از راهکار های مهم که می تواند امکان حضور جدی نبرد غزه و اسرائیل را برای جوانان مسلمان کشور فراهم سازد به کار اندازی یک حمله اینترنتی علیه دولت جعلی اسرائیل است

به نظر می رسد جوانان کشورهای مسلمان و به ویژه ایران می توانند با حمله ی اینترنتی به مناطق حساس اسرائیل زمینه را برای شرایط تسلیم رژیم غاصب صهیونیستی فراهم سازند چرا که تجربه نشان داده ایران در زمینه نبردهای اینچنینی دارای تخصص پیشرفته ای است.

منتشر کردن تصاویر ثبت شده از حمله اسرائیل به نوار غزه قطعا همراهی افکار عمومی جهان با مردم غزّه را به دنبال خواهد داشت و می تواند یک راهی برای باز شدن ارتباط بین غزه با جهان بیرون باشد

منتشر کردن فیلم و تصاویر حملات اسرائیل به غزه

مردم مظلوم غزه که جگر گوشه های خود را در حملات وحشیانه اسرائیل به دست گرفته و از  بمب های ممنوعه بین المللی و حتی گازهای سمی و بمب های فسفری و مرگبار روز و شب ندارند و قلب آنها خون است اما چیز دیگری وجود دارد که بیش تر از این بمب های فسفری و مرگبار قلب آنها را می سوزاند و آن سکوت خفت بار عرب و جامعه به اصطلاح جهانی و سانسور کردن جنایات وحشیانه صهیونیست است ،مسئله ای که رژیم صهیونیستی از انتشار آن بسیار نگران است وسران ارتش صهیونیست از انتشار اخبار مربوط به تعداد کشته ها و جنایات خود بر روی زنان و کودکان به دلیل تاثیراتی که ممکن است بر روحیه جامعه صهیونیستی و ارتش داشته باشد جلوگیری می کنند .

منتشر کردن تصاویر ثبت شده از حمله اسرائیل به نوار غزه قطعا همراهی افکار عمومی جهان با مردم غزّه را به دنبال خواهد داشت و می تواند یک راهی برای باز شدن ارتباط بین غزه با جهان بیرون باشد.

کمک مالی به مردم فلسطین

آیا تا به حال از خود پرسیده اید انگیزه واقعی برای کمک به محرومین جهان چیست؟

چرا امام خمینی کمک به مردم فلسطین را از اهداف اصلی انقلاب می دانست؟

بعد از گذشت 31 سال از انقلاب اسلامی در قبال کمک به مردم مظلوم فلسطین و غزه چه چیز به دست آورده ایم؟

غزه

اگر بگذریم از عقیده ی برخی که می گویند کمک به غزه به ضرر ایران است! و دلیل بسیاری از فشارهای سیاسی ،تحریم ها و ...حمایت و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه است و اگر ایران دست از حمایت خود بردارد و اسرائیل را به حال خود رها کند تمام مشکلات اقتصادی مملکت بر طرف میشود! در جواب باید بگوییم حس انسان دوستی چه میشود؟آیا با خدا معامله گری دنیایی می کینم؟!این آرامش فعلی در کشور را چطور به دست آوردید؟!

ایران در زمانی که به شدت تحت تحریم های بین المللی بود از کمک به ملت یتیم فلسطین؛ ملت مسکین افغانستان در زمان طالبان و ملت اسیر عراق در زمان حکومت جابرانه صدام دریغ نکرد و نتیجه ی آن را هم دید.

شاید برخی بگویند کدام نتیجه؟! ما به برخی از این الطاف الهی در حق ملت بزرگوار ایران اشاره می کنیم:

1-  حمله متجاوزان امریکایی به ایران در صحرای طبس با طوفان الهی در هم شکست.

2- با وجود کمک مالی و تسلیحاتی تمامی دنیا به صدام، خرمشهر آزاد شد و صدام تا مرز شکست پیش رفت.

3- پذیرش قطعنامه 598 جام زهر را به امام نوشاند و ملت ما را بسیار افسرده کرد. ولی دیدیم که خداوند صدام را بوسیله دشمن دیگر ایران از بین برد و در عراق حکومتی طرفدار ایران بر سر کار آورد. آیا ما برای این موفقیت زحمتی کشیدیم؟ یا آنکه هدیه ای الهی برای ما و ما به ازای جام زهری بود که امام نوشید و رفت.

4- ....

آیا می توان باور کرد که ملت ایران با داشته های خود به این موفقیت ها دست پیدا کرده است!؟

این موفقیتها در حد معجزه است و مطمئنا این موفقیت های نتیجه ی کمک خالصانه مردم ایران به مستضعفان از جمله فلسطین و غزه است

پس بیایید بار دیگر با جمع آوری کمک هزینه ی خرید سلاح،  کمک مالی، دارویی و تسلیحاتی  برای مبارزان فلسطینی و مردم مظلوم غزه در قله بودن کشور ایران را به رخ بکشیم و به ایرانی بودن خود افتخار کنیم و به خاطر داشته باشیم :  ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم..

هدی سادات پاک نهاد

بخش سیاست تبیان

مطالب مرتبط:

عکس های خونی

عربستان هم به غزه کمک کرد!+ عکس

آیا رسانه‌های ما مهره غرب‌اند؟