تبیان، دستیار زندگی
جدیدترین و محبوب ترین موضوعات دنیای فناوری، رایانه، گیم و برنامه نویسی و اینترنت را در لیست پرفروش های آمازون مشاهده می کنید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

10 کتاب پرفروش آمازون در بخش رایانه و فناوری

جدیدترین و محبوب‌ترین موضوعات دنیای فناوری، رایانه، گیم و برنامه‌نویسی و اینترنت را در لیست پرفروش‌های آمازون مشاهده می‌کنید.

فرآوری:زهره سمیعی- بخش کتاب و کتابخوانی تبیان
10 کتاب پرفروش آمازون در بخش رایانه و فناوری

1- کتاب راهنمای استفاده از نرم‌افزار و سرویس نرم‌افزار«اورنوت»/Master Evernote

جی.اسکات در 127 صفحه روش استفاده از سرویس و برنامه اورنوت/evernote را به شما آموزش می‌دهد تا بتوانید زندگی و کار خود را سازماندهی کنید. در این کتاب 75 ایده برای نوت برداری و ساماندهی برنامه‌های روزمره زندگی بر اساس نرم‌افزار اورنوت گنجانده‌شده است. نسخه کیندل 2.99 دلار و نسخه چاپی 7 دلار است.

2- ماینکرفت: خودآموز رداستون / Minecraft: Redstone Handbook

25 مارس این کتاب جذاب و محبوب توسط اسکو لاستیک منتشرشده و علاقه‌مندان به دنیای گیم،رایانه و برنامه‌نویسی دست از سر آن برنمی‌دارند. این کتاب برای سنین 8 الی 12 سال در 80 صفحه نوشته‌شده و به زبان انگلیسی و به قیمت 4.75 دلار به فروش می‌رود.

3- جعبه نفیس مجموعه افسانه زلدا / The Legend of Zelda Box Set: Prima Official Game Guide

مجموعه نفیس برای علاقه‌مندان به بازی افسانه زلدا است که به قیمت 107 دلار همچنان در لیست پرفروش‌های آمازون جای گرفته است.

این مجموعه راهنمای رسمی برای علاقه‌مندان به این گیم است که توسط دیوید هاجسون و استیون استراتون در 2128 صفحه نوشته‌شده است و ضمن اینکه حاوی کتاب راهنمای جامع است، برخی آیتم‌های نفیس را نیز داخل جعبه مغناطیسی خواهید یافت.

4- استیو جابز / Steve Jobs

زندگی‌نامه «استیو جابز» نوشته والتر ایزاکسون در 657 صفحه است. البته نسخه کیندل اینک پرفروش است و انتشارات سیمون‌اند شاستر آن را در آمازون 6.99 دلار می‌فروشد.

این کتاب مبتنی بر 40 مصاحبه انجام‌شده در طول دو سال با استیو جابز فقید و ده‌ها مصاحبه دیگر با نزدیکان و دوستان است که کتاب شده است.

5- توسعه صفحات وب با جاوا اسکریپت و جی کوئری/ JavaScript and JQuery: Interactive Front-End Web Development

کتاب تمام‌رنگی نوشته‌شده توسط جان داکت در 640 صفحه برای علاقه‌مندان و برنامه‌نویسانی که وب‌سایت طراحی می‌کنند.

6- 150 پرسش و پاسخ اصلی درباره برنامه‌نویسی/ Cracking the Coding Interview: 150 Programming Questions and Solutions

«گایلی لاکمان مک داوول» 150 سوال را برای شما با پاسخ شرح می‌دهد تا بتوانید از پس مصاحبه برای گرفتن شغل برنامه‌نویس برآیید. کتاب 508 صفحه داشته. کتاب 25 دلاری راهنمای خوبی برای انتخاب شغل برای مهندسان کامپیوتر و برنامه‌نویسی محسوب می‌شود.

7- فوت‌وفن‌های راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین/ Launch: An Internet Millionaire's Secret Formula To Sell Almost Anything Online

جف واکر در 206 صفحه رمز و رازهای ساخت کسب‌وکار آنلاین، خریدوفروش روی اینترنت را آموزش می‌دهد. این کتاب پرفروش 8.69 دلار روی کیندل قیمت دارد .

8- کتاب ثبت آدرس‌های اینترنتی و پسورد آن‌ها/ The Personal Internet Address & Password Log Book

اگر از گم کردن و یا گشتن روی مانیتور رایانه در محل کار یا خانه و تعدد آدرس‌های اینترنتی و ... رنج می‌برید، پیتر پاپر راه‌حل سنتی را پیش روی شما قرار داده است: کتابی در 144 صفحه که می‌توانید آدرس‌های اینترنتی و پسورد سایت‌ها را در آن یادداشت کنید. قیمت آن 4.49 دلار است.

9- عکاسی دیجیتال: بخش پنجم؛ دستورالعمل ساخت عکس/ The Digital Photography Book, Part 5: Photo Recipes

اسکات کلبی در 240 صفحه به زبان ساده ایجاد عکس با دوربین دیجیتال را برایتان توضیح می‌دهد. انتشارات پیچ پیت آن را به قیمت 17.66 به زبان انگلیسی راهی بازار کرده است.

10- ویندوز 8.1 برای تازه‌کارها / windows 8.1 for Dummies+ DVD

«اندی راث بون» به زبان ساده برای علاقه‌مندان به ویندوز نسخه 8.1 شرح تازه‌ها می‌دهد و تفاوت این سیستم‌عامل با نسخه‌های قبلی را برمی‌شمارد. کتاب به زبان انگلیسی در 432 صفحه در 28 اکتبر 2013 منتشرشده و همچنان در لیست پرفروش‌های آمازون قرار دارد.


منبع: ایبنا