تبیان، دستیار زندگی
باشگاه کاربران تبیان، در آستانه عید سعید فطر، عید شکرگزاری یک ماه بندگی و روزه‌داری خداوند، قصد آن دارد تا مسابقه عکاسی «قنوت بندگی» را برگزار نماید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه عکاسی «قنوت بندگی»

مسابقه عکاسی با موضوع نماز عید فطر

در فرهنگ اسلامی و ایرانی ما، جایگاه نماز، آن‌چنان ارزشمند است که در بهترین ایام و لحظه‌ها، توصیه به برپایی نماز، و به‌خصوص برپایی نماز جماعت شده است. باشگاه کاربران تبیان، در آستانه عید سعید فطر، عید شکرگزاری یک ماه بندگی و روزه‌داری خداوند، قصد آن دارد تا با برپایی مسابقه عکاسی «قنوت بندگی»، سهم اندکی در گرامیداشت نماز باشکوه عید فطر داشته، و در پی این مجال، هنر هنرمندان تبیانی را شاهد باشد. بی شک، نگاه تیزبین یک عکاس، جلوه‌ای باشکوه از این شکرگزاری عمومی را به نمایش خواهد گذاشت؛ جلوه‌ای که آخرین امواج دریای بیکران رحمت و مغفرت رمضان را نمایانگر است.

برگزیدگان مسابقه عکاسی «قنوت بندگی» را در اینجا ببینید. 

اطلاعات مسابقه:

موضوع مسابقه:

حضور آحاد مردم به ویژه نسل جوان در نماز پرشور عید فطر

زمان ارسال عکس:

از روز عید سعید فطر لغایت پایان روز جمعه 10 مرداد ماه

اعلام برندگان مسابقه:

هفته سوم مرداد ماه

جوایز مسابقه:

به تعدادی از برگزیدگان مسابقه، جوایزی ارزنده به صورت بن خرید از فروشگاه مجازی تبیان اهدا خواهد شد.

آیین‌نامه شرکت در مسابقه:

1- تمام کاربران تأیید اولیه تبیان می‌توانند در این مسابقه شرکت نمایند. اگر تاکنون عضو سایت تبیان نبوده‌اید، از اینجا به جمع کاربران تبیان بپیوندید. شایان ذکر است شرکت کنندگان در صورت برنده شدن می بایست جهت دریافت جوایز، عضویت اولیه خود را نهایی کنند.

2- هر کاربر می‌تواند حداکثر 3 اثر برای شرکت در مسابقه عکس نماز عید فطر، ارسال نماید.

3- تصاویر خود را به همراه مشخصات فردی (نام و نام خانوادگی، و نام کاربری)، به آدرس رایانه‌ای باشگاه کاربران user clubارسال نمایید.

4- به منظور حفظ حقوق عکاسان شرکت کننده (از لحاظ کیفیت تصویر)، داوری این مسابقه در دو بخش "عکاسی با تلفن همراه" و "عکاسی با دوربین عکاسی" انجام خواهد شد. بنابر این، هنگام ارسال اثر، ابزار ثبت عکس خود را مشخص نمایید.

5- به‌منظور حفظ اصالت عکس‌ها و مستند بودن آن‌ها، از اجرای تغییرات گرافیکی بر روی تصاویر، خودداری نمایید.

6- ارسال اثر توسط عکاس و شرکت در مسابقه، به منزله اعلام مالکیت معنوی عکس‌ها است و در صورت اثبات خلاف این امر، علاوه بر حذف عکس از مسابقه، برابر با آئین نامه، ‌فرد متخلف،‌ مسئول شناخته خواهد شد.

7- عکس‌هایی که بر خلاف آیین‌نامه هستند و نیز عکس‌هایی که فاقد اطلاعات خواسته شده درباره عکاس باشند، در مسابقه شرکت داده نخواهند شد.

منتظر هنرنمایی عکاسان تبیانی برای ثبت لحظات عرفانی نماز عید فطر هستیم.

برگزیدگان مسابقه عکاسی «قنوت بندگی» را در اینجا ببینید.


باشگاه کاربران تبیان

اطلاعیه مرتبط:

برگزیدگان مسابقه عکاسی «قنوت بندگی»