تبیان، دستیار زندگی
تنها چند دقیقه پس از محرز شدن قهرمانی آلمان، میادین اصلی در بوینس آیرس با درگیری شدید مردم پلیس به لرزه درآمد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افزایش شمار بازداشت شدگان در آرژانتین به 120 نفر


تنها چند دقیقه پس از محرز شدن قهرمانی آلمان، میادین اصلی در بوینس آیرس با درگیری شدید مردم پلیس به لرزه درآمد.

درگیری ارژانتین

گزارش درگیری مردم خشمگین آرژانتین و پلیس این کشور از دو شب گذشته تا کنون در فضای مجازی قابل ردیابی است و از طریق همین واحد خبری نیز در بخش اخبار لحظه به لحظه در جریان ناآرامی‌های آرژانتین قرار گرفتید اما نکته جالبی که امروز در رسانه‌های آرژانتین منتشر شده این که اکثر مردم معترض در میادین شهرهای مهم آرژانتین هنوز علت اصلی اعتراض خود را به درستی نمی‌دانند!

نزدیک به 120 نفر بازداشت شده و گزارش رسمی دولت آرژاتین از مجروح شدن حداقل 20 نفر حکایت دارد، برخی وب سایتهای خبری مستقل در این کشور حتی خبر تایید نشده ای را مبنی بر کشته شدن دو شهروند آرژانتینی منتشر کرده اند.

نکته جالبی که امروز در رسانه‌های آرژانتین منتشر شده این که اکثر مردم معترض در میادین شهرهای مهم آرژانتین هنوز علت اصلی اعتراض خود را به درستی نمی‌دانند!

مردم پس از شکست آرژانتین مقابل آلمان دست به تحریب اموال عمومی زده و هنوز هم در برخی نقاط این کشور گزارشاتی از ناآرامی های خیابانی به گوش می رسد. وقتی خبرنگاران از مردم معترض دلیل اعتراض آنها را می پرسند به فساد در فوتبال اشاره کوتاهی می کنند و سپس به سراغ مشکلات خود می‌روند، مشکلاتی از قبیل فقر، نظام طبقاتی، نداشتن رفاه اجتماعی و غیره!

بخش ورزشی تبیان


منبع: مشرق