تبیان، دستیار زندگی
امروز دوشنبه 23 تیرماه پنج نشست تخصصی و یک کارگاه آموزشی با حضور کارشناسان برجسته قرآنی کشور در نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نگاهی به نشست های روز 23 تیرماه در نمایشگاه قرآن

نشست های نمایشگاه قرآن

امروز دوشنبه 23 تیرماه پنج نشست تخصصی و یک کارگاه آموزشی با حضور کارشناسان برجسته قرآنی کشور در نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی، امروز دوشنبه بیست و سوم تیرماه نمایشگاه قرآن شاهد برگزاری چند نشست تخصصی دیگر خواهد بود.

در این روز و از ساعت 18 تا 19:15 سالن کنفرانس مجموعه باغ موزه دفاع مقدس میزبان نشست «فضای شهری، مناسک و فرائض دینی» خواهد بود، در این نشست دکتر محمدجواد مهدوی نژاد و دکتر ولی الله نقی پورفر حضور دارند.

یکی دیگر از نشست های این روز معرفی نقد و بررسی کتاب «زن و قرآن» تألیف آمنه ودود است که با حضور اعظم پویا برگزار می شود. این نشست ساعت 19:30 تا 20:45 در سالن کنفرانس برگزار خواهد شد.

نهمین جلسه از سلسله نشست های «بررسی نظام احسن و اسوه حسنه در آموزش قرآن کریم» نیز از ساعت 21:45 تا 23 با حضور دکتر محمدرضا معینی و در سالن کنفرانس برگزار خواهد شد.

در تالار هویزه نیز دو نشست تخصصی برگزار می شود، اولین نشست با عنوان «قرآن در آیینه ادب فارسی» ساعت 18 تا 19:15 و با حضور دکتر ضیاءالدین هاجری برگزار می شود. از ساعت 19:30 تا 20:45 نیز نشست تخصصی «بررسی تفاسیر اجتماعی قرآن» با حضور دکتر واعظی و در تالار هویزه برگزار می شود.

همچنین در این روز سومین دوره کارگاه آموزشی روش تفسیر موضوعی قرآن کریم با حضور دکتر لسانی فشارکی برگزار می شود. این کارگاه از ساعت 18 تا 20:45 در سالن کارگاه های آموزشی مجموعه باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.

تنظیم: هومن بهلولی