تبیان، دستیار زندگی
تمامی بازدیدکنندگان، غرفه داران و شرکت کنندگان بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا پایان زمان برپایی نمایشگاه از سوی شهرداری تهران بیمه شده اند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن بیمه شدند

نمایشگاه قرآن

تمامی بازدیدکنندگان، غرفه داران و شرکت کنندگان  بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا پایان زمان برپایی نمایشگاه از سوی شهرداری تهران بیمه شده اند.

به گزارش روابط عمومی، عباس نبی زاده، رئیس ستاد مدیریت بحران ویژه نمایشگاه با اعلام این مطلب گفت: به منظور تأمین ایمنی و سلامت، نماینده این ستاد و تمامی  سازمان های تخصصی از جمله هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس، شرکت برق و آب، نیروی انتظامی، پلیس راهور، دانشکده علو م پزشکی  شهید بهشتی با تجهیزات و امکانات لازم در نمایشگاه حضور دارند.

نبی زاده در ادامه تصریح کرد: به منظور امداد رسانی سریع به شهروندان درمانگاه سیار در قالب یک اتوبوس با حضور نیروهای متخصص پزشکی و همچنین تجهیزات لازم در سطح نمایشگاه حضور دارد و به محض وقوع حادثه یا بیماری برای مراجعین اقدامات لازم را اجرا می کنند.

وی همچنین از اجرای تفاهم نامه با 6 بیمارستان و مرکز پزشکی خبر داد و افزود: از سوی دیگر هماهنگی های لازم با این مراکز درمانی انجام شده است تا در صورت بروز مشکل برای هر یک از افراد حاضر در نمایشگاه به این بیمارستان ها منتقل و به صورت رایگان درمان شوند.

رئیس ستاد مدیریت بحران نمایشگاه قرآن همچنین از نظارت بر عرضه مواد غذایی نمایشگاه قرآن خبر داد و تصریح کرد: با حضور نمایندگان بهداشت و تعزیزات طی زمان برپایی نمایشگاه تمامی مواد عرضه شده از نظر بهداشتی و قیمت کنترل شده و با خاطیان برخورد قانونی صورت می گیرد.

تنظیم: هومن بهلولی