تبیان، دستیار زندگی
برداد: تشویق و تنبیه برای تماشاگران سرخابی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: به علت رفتار خوب تماشاگران تیم پرسپولیس در بازی با پاس احتمال تشویق تیم پرسپولیس وجود دارد. به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرحمن شاه حسینی در گفت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خبرداد:

تشویق و تنبیه برای تماشاگران سرخابی


رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: به علت رفتار خوب تماشاگران تیم پرسپولیس در بازی با پاس احتمال تشویق تیم پرسپولیس وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرحمن شاه حسینی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: در همین رابطه کمیته انضباطی امروز تشکیل جلسه خواهد داد و بر اساس گزارش نماینده های فدراسیون فوتبال و کمیته داوران تصمیم گیری خواهد کرد. همانطور که تیم پرسپولیس به علت توهین تماشاگرانش به داور و بازیکن تیم سایپا از بازی خانگی محروم شد احتمال تشویق پرسپولیس به خاطر رفتار خوب تماشاگران این تیم در بازی با پاس وجود دارد.

شاه حسینی درباره توهین تماشاگران تیم استقلال در بازی با راه آهن به داور گفت: در این باره نیز پرونده ای در کمیته انضباطی تشکیل شده و همه چیز بررسی خواهد شد.

هواداران پرسپولیس بعد از اینکه داور بازی پرسپولیس و پاس خطای مسلم پنالتی محمد نصرتی روی مهرزاد معدنچی را نادیده گرفت با شعار "داور دقت کن" داور را خطاب قرار دادند اما تماشاگران تیم استقلال در دقایق پایانی بازی استقلال و راه آهن به داور توهین کردند.

تماشاگران پرسپولیس فردا محروم میشوند

تماشاگران استقلال محروم شدند