تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان از امشب تا پایان نمایشگاه قرآن کریم اقدام به برگزاری مسابقات پیامکی خواهد کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری مسابقات پیامکی در غرفه تبیان

مسابقات پیامکی در غرفه تبیان

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان از امشب تا پایان نمایشگاه قرآن کریم اقدام به برگزاری مسابقات پیامکی خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی، محمد رضا سلطانی شیرازی، مدیر روابط عمومی موسسه با اشاره به برگزاری مسابقه پیامک در غرفه تبیان، اظهار کرد: از امشب مسابقه پیامکی در غرفه تبیان بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود. هر شب یک سۆال قرآنی مطرح می‌شود و علاقمندان با ارسال گزینه صحیح به شماره پیامک 30008130400000 می توانند در مسابقه پیامکی تبیان شرکت کرده و در نهایت ساعت 22 قرعه‌کشی از میان کاربرانی که پاسخ مناسب را ارائه کرده باشند، انجام خواهد شد.

وی افزود: پرسش‌ها از مقالات سایت تبیان طراحی شده است و بازدیدکنندگان با مراجعه به غرفه تبیان می‌توانند پاسخ مناسب را به پرسش طرح شده ارائه کنند.

مدیر روابط عمومی تبیان تصریح کرد: از خدمات دیگرغرفه تبیان در نمایشگاه قرآن کریم می‌توان به ارائه رایگان نرم افزارهای تلفن همراه و تبلت،  ارائه خدمات قرآنی به صورت آنلاین در شبکه اجتماعی تبیان، ارائه شبکه تخصصی قرآن تبیان، ختم قرآن و صلوات آنلاین و همچنین ارائه بستر های وبلاگی موسسه تبیان (تبلاگ) اشاره کرد.

سلطانی اظهار کرد: تبیان با هدف تعامل بیشتر با کاربران و بازدیدکنندگان در بخش رسانه‌های دیجیتال بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شرکت کرده است.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از سه تیرماه مصادف با 25 شعبان آغاز و تا 22 تیرماه مصادف با 15 ماه مبارک رمضان در باغ موزه دفاع مقدس ادامه دارد.

تهیه و تنظیم: هومن بهلولی