تبیان، دستیار زندگی

همسر روزه‌خوار من!

از یک طرف رفتارهای او در فرزندانم هم تاثیر گذاشته است و دوست دارم کاری کنم که آنها افراد دینداری شوند اما با این پدر چگونه ممکن است؟ کمکم کنید، چگونه رفتار کنم؟ در خانه خیلی بی پروا روزه خواری می‌کند و تاکید دارد که این کار او نه از بیماری که به خاطر بی‌اعتقادی است......
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : ندا داودی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
روزه خواری
اگر دوستی از شما سوال زیر را بپرسد، چه جوابی به او می دهید؟ (در قسمت نظرات پاسخ های خودتان را به این سوال ثبت کنید)

 

روزهای اول این طور نبود اما کم کم عقایدش تغییر کرد ، هر روز بیشتر از هم فاصله گرفتیم .فکر می کردم بالاخره به اعتقادات گذشته اش بر خواهد گشت اما این طور نشد.چند سالی ست نه به بهانه ی بیماری که به خاطر بی علاقگی به روزه ،ماه رمضان را برایم سخت کرده است.

همسرم ، مرد بدی نیست،اخلاقش خوب است و زندگی خوبی داشتیم تا اینکه او تغییر کرد.او خیلی راحت روزه خواری می کند و تنها به این حرکت اکتفا نکرده و گاهی مرا هم مسخره می کند. بی اعتقادی اش از زمزمه های «دلت پاک باشه »و «خدا بزرگ تر از این حرف هاست که به نماز و روزه ی من و تو نیاز داشته باشد»،شروع شد اما این روزها خیلی راحت بی اعتقادی اش را در خانه فریاد می زند.

من دو فرزند دارم. یک پسر 10 ساله و یک دختر 5 ساله. نمی دانم چگونه رفتار کنم؟ از او جدا شوم، بچه ها و آینده‌شان چه می شود؟

از یک طرف رفتارهای او در فرزندانم هم تاثیر گذاشته است و دوست دارم کاری کنم که آنها افراد دینداری شوند اما با این پدر چگونه ممکن است؟ کمکم کنید، چگونه رفتار کنم؟


 

مطالب مرتبط:

داستان زنان متاهل و پسران مجرد!!

ماجراهای یک عشق قدیمی

خیانتش را بخشیدم، بدبین شد.....

بدون عجله تا پاکی کامل

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.