تبیان، دستیار زندگی
پیروزی و صدرنشینی سایپا هفته‌ی هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با انجام پنج دیدار دیگر در شهرهای مختلف كشور ادامه یافت. دیدار تیم‌های سایپا و ابومسلم خراسان با برتری دو بر یك سایپا به پایان رسید و این تیم با پانزده امتیاز و ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج هفته‌ی هفتم لیگ برتر

پیروزی و صدرنشینی سایپا


هفته‌ی هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با انجام پنج دیدار دیگر در شهرهای مختلف كشور ادامه یافت.

دیدار تیم‌های سایپا و ابومسلم خراسان با برتری دو بر یك سایپا به پایان رسید و این تیم با پانزده امتیاز و یك بازی بیشتر بالاتر از استقلال در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت. مجید نورمحمدی برای ابومسلم و امید شریفی نسب و علی دایی برای سایپا گلزنی كردند. رضا مسلم‌زاده نیز از تیم ابومسلم اخراج شد.

دیدار تیم‌های پیكان تهران و برق شیراز نیز با نتیجه‌ی پر گل سه بر یك به سود میهمان به پایان رسید. برای تیم برق شیراز مطوری، روبرت ماركوسی و پیام حاجی نجف گلزنی كردند. تك گل پیكان را طهماسبی به ثمر رساند.

در كرمان نیز تیم مس موفق شد با یك گل از سد ملوان بندرانزلی بگذرد. باقر میرباقری در دقیقه‌ی 81 تك گل مس را به ثمر رساند. با اخراج میثم حاجیان تیم مس از دقیقه‌ی 75 به بعد ده نفره بازی كرد.

تیم فوتبال استقلال اهواز نیز با دو گل از سد سپاهان گذشت.

همچنین دیدار تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و صباباتری تهران با تساوی یك بر یك به پایان رسید.

در آغاز هفته‌ی هفتم لیگ برتر چهارشنبه، تیم‌ استقلال با نتیجه‌ی یك بر یك برابر راه‌آهن متوقف شد و فولاد خوزستان نیز با نتیجه‌ی سه بر صفر مغلوب ذوب‌آهن اصفهان شده بود.

نتایج هفته ششم لیگ برتر فوتبال

استقلال 1 - راه اهن 1