تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در بیست و دومین نمایشگاه قرآن کریم متفاوت‌تر از هر سال ظاهر خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سلطانی شیرازی:

نمایشگاه قرآن؛ فرصتی مناسب برای تعامل با کاربران

محمدرضا سلطانی شیرازی

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در بیست و دومین نمایشگاه قرآن کریم متفاوت‌تر از هر سال ظاهر خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی، موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در بیست دومین نمایشگاه قرآن کریم با برنامه‌ها و طرح‌های خاص متفاوت‌تر از هر سال ظاهر خواهد شد.

محمدرضا سلطانی شیرازی مدیر روابط عمومی موسسه تبیان در خصوص برنامه های بیست و دومین نمایشگاه قرآن کریم این موسسه گفت: برنامه‌هایی مانند ارتباط نزدیک با کاربران سایت، دعوت از شخصیت‌های مهم در داخل غرفه، نشست هایی با حضور کاربران در نمایشگاه و برنامه های متنوع دیگر برای استقبال از بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است.

محمدرضا سلطانی شیرازی با اشاره به حضور پرشور موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در نمایشگاه های قرآن افزود : کاربران و مراجعه کنندگان در این دوره از نمایشگاه می‌توانند با تبیان متفاوتی روبرو و با تمامی بخش‌های موسسه از جمله شبکه تخصصی قرآن، دوره های ختم صلوات و قرآن، پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی، سرویس های کاربری شبکه های اجتماعی و ارائه نرم افزار های تلفن همراه و تبلت ویژه ماه مبارک رمضان، آشنا شوند.

وی افزود: در بیست و دومین نمایشگاه قرآن کریم موسسه تبیان در بخش رسانه های دیجیتال منتظر حضور کاربران و بازدیدکنندگان می‌باشد.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند اخبار مرتبط با حضور تبیان در بیست و دومین نمایشگاه قرآن کریم را از سایت این موسسه پی گیری کنند.

تهیه و تنظیم: هومن بهلولی