تبیان، دستیار زندگی
سریال «ستایش» هر چه قدر طرفدار پر و پا قرص دارد، به همان اندازه هم مخالف. موافقان از پیچ و خم داستان لذت می برند و مخالفان آن را مصداقی از «فیلم هندی» می دانند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«ستایش» متوقف می شود؟!


سریال «ستایش» هر چه قدر طرفدار پر و پا قرص دارد، به همان اندازه هم مخالف. موافقان از پیچ و خم داستان لذت می برند و مخالفان آن را مصداقی از «فیلم هندی» می دانند.

«ستایش» متوقف می شود؟!

این وسط سایت کافه سینما به نقل از نکات خبری عجیب منتشر کرده:« ضرغامی دستور توقف پخش یک مجموعه محصول صدا و سیما را داد!»

در این خبر آمده :

عزت الله ضرغامی نسبت به بی محتوا بودن و به درازا کشاندن سریال معترض بوده و دستور داده است که اگر مشکل آن با بازتدوین حل نمی شود، جلوی پخش آن از همین ابتدا گرفته شود.رئیس سازمان صدا و سیما بعد از مشاهده آخرین قسمت پخش شده از مجموعه تلویزیونی ستایش که جمعه گذشته از شبکه سوم سیما به نمایش درآمد، با ابراز گلایه از کیفیت پایین ساخت این مجموعه، خواستار توقف یا بازتدوین این مجموعه شده است.این گزارش حاکی از آن است که عزت الله ضرغامی نسبت به بی محتوا بودن و به درازا کشاندن فیلم معترض بوده و دستور داده است که اگر مشکل آن با بازتدوین حل نمی شود، جلوی پخش آن از همین ابتدا گرفته شود تا تهیه کنندگان متوجه شوند که هر چیزی را نباید برای پخش تحویل صدا و سیما دهند.

توقیف؟ بعید است

ورای درست یا نادرست بودن خبر ، آن چه مشخص است این که فصل دوم «ستایش» ریتم و سرعت فصل اول را ندارد و اتفاقات سر صبر رخ می دهند. در عصر سرعت و با وجود سریال های پر ریتم ، کش دار بودن «ستایش» قدری مخاطب را خسته می کند. شاید رئیس از ریتم «ستایش» ناراضی باشد و حتی به سازندگان هم غر زده باشد اما خوب می داند این سریال طرفداران زیادی دارد . بنابراین احتمال توقیف آن نزدیک به صفر است. شاید کارگردان ، با تدوین مجدد سرعت را بالا ببرد که چه بهتر.

عزت الله ضرغامی نسبت به بی محتوا بودن و به درازا کشاندن سریال معترض بوده و دستور داده است که اگر مشکل آن با بازتدوین حل نمی شود، جلوی پخش آن از همین ابتدا گرفته شود

ستایش 3 ساخته می شود

مدت ها است بحث ساخت سری سوم «ستایش» در رسانه ها مطرح است. هر یک از عوامل در خلال مصاحبه شان از پتانسیل ادامه سریال می گویند و حتی برای بازی در آن اعلام آمادگی می کنند. همه این ها در حد حدس و گمان و آرزو بود تا این که چندی پیش سعید سلطانی گفت و گویی انجام داد و از قطعی شدن ساخت فصل سوم مجموعه گفت: «بنا به درخواست سازمان صداوسیما ساخت سری سوم مجموعه تلویزیونی «ستایش» را پس از تامین منابع مالی کار آغاز می کنیم. در حال حاضر سعید مطلبی مشغول نگارش داستان این سری است.سلطانی درباره داستان سری جدید هم این طور عنوان کرد: «ستایش 3» پرش زمانی ندارد و ادامه سری دوم آن است و قصه‌های قهرمانان اصلی داستان دنبال می‌شود.»

«ستایش» متوقف می شود؟!

ستایش 3 ساخته نمی شود

روز گذشته اما مهدی سلوکی خبر تازه ای رسانه ای کرد و گفت:« بعید می‌دانم سری سوم «ستایش» ساخته شود.» این بازیگر بارها از آرزویش برای تداوم «ستایش» گفته اما حالا با دیده تردید به این اتفاق می نگرد:« فكر می‌كنم لازم است ستایش 3 ساخته شود، اما بعید می‌دانم بنا به دلایلی، دیگر به تولید برسد.به نظرم داستان ستایش، اینقدر كشش دارد كه می‌توان ساخت سری جدیدش را هم در دستور كار گذاشت. به همین دلیل هم اگر سری سوم، ساخته شود حتما با این مجموعه كار می‌كنم و باعث افتخار من خواهد بود.» سلوکی درباره تجربه «ستایش» هم گفته:« سریال «ستایش» برای من همیشه تجربه خوبی خواهد بود. شاید تنها قصه‌ای در این چندساله بازیگری‌ام باشد كه من را هم درگیر ادامه كار كرده است. نمی‌خواهم بگویم كه ایفای دو نقش در سریال سخت بود در عین اینكه معتقدم این مجموعه از كارگردانی و متن خوبی برخوردار بود.»

داریوش ارجمند، مهدی سلوکی، نرگس محمدی، حدیث میرامینی، رامسین کبریتی، فریبا نادری، سیما تیرانداز، نرگس امینی، امیر محمدزند، فریبا طالبی، نازلی رجب پور گروه بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی را تشکیل می دهند.«ستایش2» ادامه داستان است که پس از بیست سال پی گرفته خواهد شد. در این مدت ستایش که پسر و دخترش را از دست حشمت فردوس فراری داده، با هویت جعلی و با نام ثنا بانو رودباری به همراه پسر و دخترش که آن‌ها هم هویت جعلی دارند زندگی می‌کنند.

فرآوری: منیژه خسروی

بخش سینما و تلویزیون تبیان


منابع: نکات/کافه سینما/تسنیم/بانی فیلم/نسیم

مطلب مرتبط:

نبرد خاموش انیس و ستایش