تبیان، دستیار زندگی
محمدابراهیم عباسی در همایش بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط‌‌ عمومی در اراک اظهار داشت: کار روابط عمومی‌ها تسهیل و خدمت به مدیریت و محور اساسی کسب منافع برای کل سازمان است. بنابراین باید به روابط عمومی و کارکردهای آن، بهتر و منطقی تر نگاه کرد، در این
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روابط‌عمومی‌ها کانون حرکت‌های خلاقانه هستند

محمدابراهیم عباسی در همایش بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط‌‌ عمومی در اراک اظهار داشت: کار روابط عمومی‌ها تسهیل و خدمت به مدیریت و محور اساسی کسب منافع برای کل سازمان است. بنابراین باید به روابط عمومی و کارکردهای آن، بهتر و منطقی تر نگاه کرد، در این صورت است که روابط عمومی می‌تواند در سازمان موفق عمل کند.

وی با بیان اینکه امروز روابط عمومی‌ها با بی‌مهری‌های بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند که مهم‌ترین آن نگریستن به جایگاه آنان از حیطه تشریفات است، تصریح کرد: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دو چندان شده به گونه‌ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

شهردار اراک ادامه داد: امروزه نقش روابط عمومی‌ها در کمک به تصمیم گیری‌های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی مهم و قابل توجهی است، نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های حرفه‌ای، علمی و الکترونیکی و ارتباط گیری موثر از شاخصه‌های روابط عمومی در عصر ارتباطات است.

بنابراین،‌ از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط برون سازمانی است.عباسی بر ضرورت به کار گیری نیروهای انسانی متخصص و متعهد در حوزه روابط عمومی‌ها تأکید کرد و بیان داشت: بدون شک در موفقیت روابط عمومی‌ها، بخش‌های مختلفی دخیل هستند اما یکی از مهم‌ترین این بخش‌ها ارتباطات قوی و هنر نویسندگی است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مرکزی نیز از تدوین سند جامع عملکرد روابط عمومی‌ها در استان خبر داد و گفت: این سند با تکیه بر نقش مدیریت دستگاه‌ها و جایگاه رسانه در استان مرکزی به زودی تدوین و نهایی خواهد شد.

تنظیم: هومن بهلولی