تبیان، دستیار زندگی
کتاب فنون روابط عمومی تالیف مهدی باقریان توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد. در بخشی از پیشگفتار این کتاب آمده است:
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کتاب فنون روابط عمومی منتشر می شود

کتاب فنون روابط عمومی

کتاب "فنون روابط عمومی" تالیف مهدی باقریان توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد. در بخشی از پیشگفتار این کتاب آمده است:

بدون شک مساله ‏ای که اکثر استادان، مدیران، کارشناسان و دانشجویان در حوزه فعالیت ‏های روابط ‏عمومی با آن مواجه هستند، فقدان و کمبود منابع جامع و کامل در زمینه فنون و تاکتیک‏ های روابط‏ عمومی است.

هدف از تدوین این اثر، جهت دادن دیدگاه منسجم و روشن نسبت به فنون روابط‏ عمومی است و ابزاری است که به وسیله آن می ‏توان به درک واحدی از روش ‏های جدید بهبود تصویر این حرفه و سازمان رسید.

در واقع این کتاب تا حدود بسیار زیادی به مطالب ناقص ارایه شده در زمینه فنون روابط ‏عمومی خاتمه می ‏دهد و به همین علت تلاش کردیم برای تدوین این کتاب، رویکرد جدیدی برای درک بهتر فنون روابط‏ عمومی ارایه کنیم.

برای دسترسی به این مطالب، ارایه یک روش جدید در درک بهتر فنون روابط ‏عمومی، کتاب‏ های مهم این حوزه را بررسی کردیم و به مطالب ارزشمندی دست یافتیم که اینک به عنوان یک کتاب مقدماتی تقدیم علاقه‏ مندان می ‏شود. در عین حال، مواردی هم وجود دارد که از قلم افتادند و در چاپ و ویرایش بعدی امکان بازگرداندن آن‏ها وجود خواهد داشت.

فهرست مطالب

این کتاب در چند فصل تهیه شده است. فصل اول، تصویری از «فنون ارتباطات میان فردی» ارایه می ‏دهد. فصل دوم به بررسی «فنون سازمانی» می ‏پردازد. «فنون رسانه ‏ای» از دیگر فصول کتاب است که سازمان را به یک بازیکن تبدیل می ‏کند. بخش چهارم مشتمل بر «فنون اینترنتی» است که درباره روش ‏های مختلف توزیع دیجیتالی اطلاعات می ‏گوید. آخرین فصل کتاب به «فنون تبلیغی» اختصاص دارد.

منبع: شارا

تنظیم: هومن بهلولی