تبیان، دستیار زندگی
امید ابراهیمی در تمرینات تیم فوتبال استقلال شرکت کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ابراهیمی آمد، قلعه‌نویی نبود


امید ابراهیمی در تمرینات تیم فوتبال استقلال شرکت کرد.

ابراهیمی

تیم فوتبال استقلال از ساعت 11 امروز تمرینات بدنسازی خود را در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک دنبال کرد.

امید ابراهیمی بعد از چند روز غیبت، به تمرین استقلال اضافه شد و خود را به کادر فنی معرفی کرد.

*محمد قاضی زودتر از سایر بازیکنان در مجموعه ورزشی انقلاب شرکت کرده و به وزنه‌زدن پرداخت.

*در حالی که بازیکنان استقلال کم‌کم در حال ورود به مجموعه بودند، در راهروها درخصوص دیدار ایران و نیجریه صحبت می‌کردند و تساوی ملی‌پوشان مقابل نماینده آفریقا در جام جهانی بحث اصلی تمرین امروز استقلال بود. عملکرد آندرانیک تیموریان در میانه میدان در بازی شب گذشته باعث شده بود تا بازیکنان پیرامون وی صحبت کنند و تعدادی از بازیکنان استقلال هم که دیروز در مورد علیرضا حقیقی صحبت می‌کردند به یکدیگر می‌گفتند دیدید حقیقی درون دروازه بود و ما این موضوع را از قبل می‌دانستیم!

*سجاد شهباززاده، میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی، حنیف عمران‌زاده، پژمان نوری، آرش برهانی و محمد قاضی نفراتی بودند که امروز زیر نظر کادرفنی به تمرین پرداختند.

*میرشاد ماجدی در تمرین امروز حاضر بود اما بعد از 30 دقیقه به جلسه‌ای که برای تبلیغات محیطی در فدراسیون فوتبال برگزار می‌شد رفت.

سجاد شهباززاده، میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی، حنیف عمران‌زاده، پژمان نوری، آرش برهانی و محمد قاضی نفراتی بودند که امروز زیر نظر کادرفنی به تمرین پرداختند

*امیر قلعه‌نویی در تمرین امروز استقلال حضور نداشت و سایر اعضای کادرفنی وظیفه تمرین دادن به بازیکنان را برعهده گرفته بودند.

*مگوییان بازیکن ارمنستانی که روز گذشته با استقلال قرارداد امضا کرد در تمرین نوبت صبح حضور نداشت، این بازیکن برای انجام امور پزشکی مربوط به قراردادش با هماهنگی در تمرین شرکت نکرده بود.

*جابر روزبهانی ملی‌پوش بوکس کشورمان امروز در مجموعه انقلاب حضور داشت و با برخی از اعضای استقلال خوش و بش کرد.

*قرار است که تمرینات تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 و 30 دقیقه امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری شود.

بخش ورزشی تبیان


منبع: فارس