تبیان، دستیار زندگی
دیدارهای عقب افتاده هفته های سوم و پنجم لیگ برتر امشب پس از افطار با دو بازی حساس در اصفهان و اهواز برگزار خواهد شد. بازیهای حساسی که درورزشگاه فولاد شهر اصفهان و تختی اهواز برگزار خواهد شد. کمتر از یکماه پیش در ورزشگاه نقش ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرسپولیس – سپاهان ؛ با بوی انتقام


دیدارهای عقب افتاده هفته های سوم و پنجم لیگ برتر امشب پس از افطار با دو بازی حساس در اصفهان و اهواز برگزار خواهد شد.

بازیهای حساسی که درورزشگاه فولاد شهر اصفهان و تختی اهواز برگزار خواهد شد.

کمتر از یکماه پیش در ورزشگاه نقش جهان اصفهان سپاهان ماراتن فوتبال را از پرسپولیس برد و قهرمان جام حدفی شد. از آن زمان تا امروزپرسپولیسی ها پیگیر پرونده عماد رضا و فینال جام حذفی هستند و این بار در شرایطی به اصفهان می روند که کمیته انضباطی رای را به سود سپاهان صادر کرده است. در مقابل سپاهانی ها نیز به دنبال اثبات شایستگی های خود در فینال جام حذفی هستند و قصد دارند ثابت کنند پیروزی در آن بازی حق مسلم آنها بوده است.

دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان ساعت 20 فردا در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

دنیزلى : 7 پرسپولیسی را خط زد

پس از پایان تمرین بعدازظهر دیروز پرسپولیس، دنیزلى نام 7 بازیكن را از لیست تیم اش خارج كرد. كریم باقرى، ابراهیم اسدى، محمد محمدى، فرشید كریمى، نیما قویدل، داریوش رضاییان و محمد پروین از لیست 18 نفره پرسپولیس خط خوردند. قرمزپوشان تهرانى براى مصاف با سپاهان ساعت 45:16 بعدازظهر دیروز به اصفهان پرواز كردند.

معدنچى: جبران مى كنم

بازى امشب براى مهرزاد معدنچى حالت كاملاً ویژه اى دارد. معدنچى كه بازیهاى انتقاد برانگیزى را مقابل پیكان و سایپا انجام داد درخصوص دیدار مقابل سپاهان مى گوید: مى دانم كه طى چند بازى گذشته نتوانستم انتظارات را برآورده سازم و با هدر دادن چندین موقعیت گل هواداران را آزرده خاطر كردم ولى قول مى دهم اگر امشب در تركیب ثابت پرسپولیس قرار گرفتم ناكامى ها را جبران كنم.

معدنچى اضافه مى كند: بازى دشوارى را در پیش داریم. سپاهان امسال تیم با برنامه، هجومى و بسیار خوبى شده است و خصوصاً در زمین خود بازیهاى زیبایى را ارایه مى دهد اما ما به خاطر شناختى كه از این تیم داریم مى توانیم با 3 امتیاز از اصفهان به تهران برگردیم. پرسپولیس براى باقى ماندن در جمع مدعیان قهرمانى باید سپاهان را شكست بدهد

نویدكیا و شفیعی، غایبان بزرگ سپاهان مقابل پرسپولیس

تیم فوتبال سپاهان در حالی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد كه در این بازی سه بازیكن اصلی‌اش را در اختیار نخواهد داشت.

در آستانه این بازی حساس سه بازیكن سپاهان با مشكل مصدومیت مواجه هستند و نمی‌توانند در دیدار فردا این تیم را همراهی كنند. محرم نویدكیا برای معالجه زانوی مصدومش به آلمان رفته است. حمید شفیعی از ناحیه كشاله پشت پا مصدوم است و جلال اكبری هم به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا نمی‌تواند در این بازی حضور داشته باشد.

سیدصالحی هم پس از پشت‌سر گذاشتن دوران مصدومیت از روز گذشته تمریناتش را آغاز كرد ولی حضورش در بازی مقابل پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

گفت و گو با متهم ردیف اول پرونده جام حذفی!

عمادرضا ملى‌پوش‌ عراقى‌ سپاهان‌ اصفهان‌ که‌ این‌ روزها به‌ یکى‌ از خبرسازترین‌ بازیکنان‌ لیگ‌ تبدیل‌ شده‌ و عکس‌ او در اکثر روزنامه‌هاى‌ ورزشى‌ به‌ چاپ‌ مى‌رسد، در دیدار امروز هم‌ به‌ گفته‌ خودش‌ صاحب‌ انگیزه‌ فراوانى‌ است.

تا چه‌ حد به‌ زبان‌ فارسى‌ مسلط‌ شده‌ای؟

اینجا با بچه‌هاى‌ تیم، فارسى‌ صحبت‌ مى‌کنم‌ و تا حدودى‌ به‌ زبان‌ شما مسلط‌ شده‌ام‌ و مشکل‌ خاصى‌ ندارم.

براى‌ بازى‌ با پرسپولیس‌ آماده‌ای؟

من‌ در این‌ مدت‌ که‌ همه‌ پشت‌ سرم‌ حرف‌ مى‌زدند، سکوت‌ کرده‌ بودم‌ و جواب‌ هیچ‌ کس‌ را ندادم، حالا که‌ باز هم‌ با پرسپولیس‌ مسابقه‌ دادیم‌ باید توانمندى‌ام‌ را به‌ نمایش‌ بگذارم. مطمئن‌ باشید باز هم‌ براى‌ این‌ بازى‌ از انگیزه‌ بالایى‌ برخوردارم.

به‌ نظرت‌ لوکا سرمربى‌ تیم‌ از شما در ترکیب‌ اصلى‌ استفاده‌ مى‌کند؟

نمى‌دانم، من‌ در دربى‌ با ذوب‌آهن‌ در 20 دقیقه‌ پایانى‌ بازى‌ به‌ میدان‌ آمدم‌ و خوشحالم‌ که‌ در آن‌ دیدار هم‌ برنده‌ شدیم.

آیا مى‌توانى‌ باز هم‌ به‌ پرسپولیس‌ گل‌ بزنی؟

قول‌ نمى‌دهم‌ اما سعى‌ مى‌کنم‌ دوباره‌ گلزنى‌ کنم. هر چند که‌ این‌ بازى‌ مثل‌ دیدار فینال‌ جام‌حذفى‌ حساس‌ نیست، اما سه‌ امتیاز این‌ بازى‌ براى‌ ما مهم‌ است‌ چون‌ مى‌خواهیم‌ در مسابقات‌ لیگ‌ هم‌ قهرمان‌ شویم.

اتوبوس هاى سپاهان در میادین اصفهان

كانون هواداران سپاهان براى ایاب و ذهاب طرفداران این تیم اتوبوس هایى را در نظر گرفته است. قرار است امروز در میادین اصلى اصفهان اتوبوس ها از ساعت 16 مستقر شوند تا هواداران سپاهان را براى تماشاى دیدار سپاهان - پرسپولیس به ورزشگاه فولادشهر منتقل كنند.

اصفهانى ها قصد دارند همانند دیدار فینال جام حذفى باز هم با حمایت تماشاگران خود پرسپولیس را شكست دهند. از آنجا كه این دیدار در ورزشگاه فولادشهر محل برگزارى بازیهاى ذوب آهن برگزار مى شود كانون هواداران سپاهان این امتیاز را براى تماشاگرانش در نظر گرفته است.

امشب همچنین تیمهای استقلال اهواز و ابومسلم مشهد در دیداری عقب افتاده از هفته پنجم در حالی به مصاف هم می روند که صدرنشین هفته های ابتدایی لیگ برتر با دو شکست پی در پی به میانه های جدول آمده و سیر نزولی اش را کماکان ادامه می دهد. این تیم فردا شب در خانه میزبان تیمی است که خیلی سخت شکست می خورد و برای غلبه بر آن باید کریمی و شاگردانش بیش از پیش تلاش کنند.

این بازیها در حالی برگزار می شود که به دلیل انصراف تیم فوتبال فجرسپاسی از رویارویی با پاس، هجده دقیقه باقیمانده از زمان بازی نیمه تمام این دو تیم از هفته دوم لیگ برتر انجام نخواهد شد.

برنامه بازی های عقب افتاده لیگ برتر - یکشنبه - 30/7/85

* استقلال اهواز - ابومسلم مشهد ساعت 20 ورزشگاه تختی اهواز (معوقه از هفته پنجم)

داور: مسعود مرادی کمکها: اسماعیل صفیری و بابک داوری

* سپاهان اصفهان - پرسپولیس تهران ساعت 20 ورزشگاه فولاد شهر اصفهان ( معوقه از هفته سوم)

داور : هدایت ممبینی کمکها:حسین نجاتی و مرتضی کریمی

 تماشاگران پرسپولیس فردا محروم می شوند