تبیان، دستیار زندگی
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است اگر کمی دقت کرده بودند می توانستند برابر نیجریه به برتری برسند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ملی پوشان پس از بازی با نیجریه چه گفتند؟


کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است اگر کمی دقت کرده بودند می‌توانستند برابر نیجریه به برتری برسند.

 حقیقی: تا روز آخر مشخص نبود چه کسی فیکس است

تیم ملی ایران

علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از تساوی بدون گل این تیم برابر نیجریه گفت: «خوشحالم که افتخار بازی با پیراهن تیم ملی ایران را در جام جهانی به دست آوردم.»

وی که دروازه‌بان فیکس تیم ملی برابر نیجریه بود در خصوص اینکه فکر می‌کرد درون دروازه قرار بگیرد، عنوان کرد: «تا روز آخر هیچ چیز مشخص نبود و در نهایت این کادر فنی بود که تصمیم گرفت چه کسی درون دروازه قرار بگیرد.»

دروازه‌بان تیم ملی ادامه داد: «هر سه دروازه‌بان تیم ایران خوب هستند و امیدوارم این موضوع در نهایت به موفقیت ایران ختم شود.»

حقیقی خاطرنشان کرد: «بازی اول بسیار سخت بود، اما خوشبختانه در نهایت نتیجه گرفتیم. اکنون باید به فکر بازی‌های بعدی باشیم، چرا که می‌خواهیم حتماً از گروه خودمان صعود کنیم.»

وی افزود: «خدا را شکر می‌کنم که توانستیم از این بازی یک امتیاز کسب کنیم.»

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه نخستین دروازه‌بان ایران در جام جهانی است که توانسته دروازه‌اش را بسته نگه دارد، گفت: «خدا را شکر می‌کنم و این مسئله به خاطر دعای 70، 80 میلیون ایرانی و پدر و مادرم است. ما زحمت زیادی کشیدیم تا اینجا باشیم.»

 حیدری: تساوی برابر نیجریه نتیجه مناسبی است

خسرو حیدری گفت: «بازی سختی بود اما نتیجه دلچسبی کسب کردیم.»

وی افزود: «در ابتدای بازی کمی دچار ترس شدیم اما بعد از 15 دقیقه توانستیم خودمان را پیدا کنیم. حتی می‌توانستیم مقابل نیجریه پیروز شویم اما فرصت‌هایمان تبدیل به گل نشد. با این حال مساوی هم برابر تیم بزرگی چون نیجریه نتیجه مناسبی است.»

هافبک تیم ملی ایران عنوان کرد: «خوشبختانه کی‌روش تیم منسجمی درست کرده که باعث شده با وجود همه شرایط سختی که داشتیم، این نتیجه خوب را در جام جهانی کسب کنیم. بازی در رویدادی چون جام جهانی کار آسانی نیست‎.»

جواد نکونام اظهار داشت: «در این بازی بسیار خوب و با برنامه بازی کردیم و توانستیم به لطف خدا به یک امتیاز این بازی برسیم.»

نکونام: دقت می‌کردیم می‌توانستیم به نیجریه گل بزنیم

جواد نکونام اظهار داشت: «در این بازی بسیار خوب و با برنامه بازی کردیم و توانستیم به لطف خدا به یک امتیاز این بازی برسیم.»

وی افزود: «دیدار بوسنی و آرژانتین را هم دیده و آنالیز کرده‌ایم. کار بسیار سختی داریم اما امیدواریم که شرایط به گونه‌ای پیش برود که بتوانیم از گروه‌مان به مرحله بعدی جام جهانی صعود کنیم.»

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره کسب یک امتیاز برابر نیجریه، خاطرنشان کرد: «پیش از این مطمئن بودم که می‌توانیم برابر نیجریه به نتیجه برسیم. ابتدا می‌خواستیم بازی را ببندیم و در نیمه دوم برنامه‌مان این بود که به گل برسیم. شاید اگر کمی دقت می‌کردیم می‌توانسیم به گل هم برسیم.»

تیموریان: می‌توانستیم مقابل نیجریه پیروز شویم

آندرانیک تیموریان گفت: «ما در این بازی چند موقعیت داشتیم و می‌توانستیم به پیروزی برسیم ولی نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم.»

هافبک تیم ملی ایران اضافه کرد: «تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است و با توجه به این مسئله امیدوارم که در بازی بعدی نیز همینطور خوب ظاهر شویم.»

وی در مورد اینکه آیا از عملکردش در دیدار برابر نیجریه راضی است، عنوان کرد: «کی‌روش و کادر فنی باید از من راضی باشند. تا جایی که در توانم بود بازی خودم را انجام دادم. مهم موفقیت تیم است و شخص معنی ندارد. ما در جام جهانی نماینده 75 میلیون ایرانی هستیم.»

ایران - نیجریه

تیموریان در خصوص دیدار بعدی ایران برابر آرژانتین گفت: «بازی با آرژانتین قطعاً بازی سختی خواهد بود. آنها یک برد کسب کرده‌اند و اکنون در صدر جدول گروه حضور دارند و این موضوع کار ما را سخت می‌کند. البته ما هم یک امتیاز گرفته‌ایم. آرژانتینی‌ها بازیکنان بهتری نسبت به دیگر تیم‌های گروه دارند. بیشتر بازیکنان آرژانتین در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند و این کارمان را سخت می‌کند.‎»

وی با بیان اینکه امید ایران برابر آرژانتین به خداست، عنوان کرد: «به دنبال موفقیت ایران هستیم و می‌خواهیم پرچم ایران را به اهتزاز در بیاوریم.»

قوچان‌نژاد: مثل شیر بودیم، مقابل آرژانتین هم شانس داریم

رضا قوچان‌نژاد گفت: «خیلی زیبا بازی کردیم. بازی دشواری بود اما می‌توانستیم برنده باشیم.»

وی ادامه داد: «نیمه اول یک ضربه سر خوب زدم و نیمه دوم یک شوت و ضرب سر دیگری زدم که گل نشد. تمامی بازیکنان تلاش خود را کردند. نیجریه تیم بزرگی است و نتیجه بدی مقابل این تیم به دست نیاوردیم.»

مهاجم تیم ملی تصریح کرد: «شانس‌های خوبی داشتیم، شانس بردن هم داشتیم اما این‌بار قسمت نبود برنده شویم. در کل با این امکانات باید راضی باشیم. امروز مثل شیر بودیم و باید آماده بازی با آرژانتین شویم. تلاشم را کردم اما امیدوارم در بازی های آینده خوب کار کنیم و برنده شویم و بتوانم گلزنی کنم با این حال باید راضی باشیم چراکه تیمی خوب کار کردیم.»

قوچان‌نژاد در خصوص نیجریه خاطرنشان کرد: «دفاع نیجریه خیلی فیزیکی بود و فکر می‌کنم مقابل دفاع آرژانیتن هم شانس داریم.»

پولادی: می‌خواهیم مقابل آرژانتین هم با همین قدرت بازی کنیم

مهرداد پولادی گفت: «خیلی از بازیکنان ما برای اولین بار بود که حضور در جام جهانی را تجربه می‌کردند.»

وی افزود: «در این بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم و نشان دادیم که دعای 80 میلیون ایرانی پشت سرمان بوده است. وظیفه‌مان را در این بازی انجام دادیم و امیدوارم مردم هم راضی باشند.»

بازیکن تیم ملی ایران در مورد دیدار دوم ایران برابر آرژانتین گفت: «بازی برابر آرژانتین بازی مشکلی است. این تیم بهترین بازیکنان دنیا را در ترکیب خود دارد. خدا را شکر ما دو تیم هستیم. یکی خودمان و دیگری مردم. ان‌شاء‌الله با همین قدرت مقابل آرژانتین هم بازی می‌کنیم.»

قوچان نژاد گفت: «شانس‌های خوبی داشتیم، شانس بردن هم داشتیم اما این‌بار قسمت نبود برنده شویم. در کل با این امکانات باید راضی باشیم. امروز مثل شیر بودیم و باید آماده بازی با آرژانتین شویم. تلاشم را کردم اما امیدوارم در بازی های آینده خوب کار کنیم و برنده شویم و بتوانم گلزنی کنم با این حال باید راضی باشیم چراکه تیمی خوب کار کردیم.»

داوری: خوشحالم که دروازه ایران بسته ماند

دانیال داوری عنوان کرد: «خیلی خوشحالم که تیم ملی توانست در اولین دیدار خود در جام جهانی 2014 نتیجه بگیرد.»

وی که در این بازی حضور نداشت و علیرضا حقیقی درون دروازه ایستاده بود، افزود: «از اینکه بازی نکردم ناراحت نیستم. پیش از این هم گفته بودم که هر کسی دروازه‌بان باشد باید حمایت شود و به او احترام گذاشت.»

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه انتخاب سنگربان شماره یک ایران در بازی با نیجریه با نظر کادر فنی صورت گرفته است، یادآور شد‌: «برابر نیجریه بازی بسیار خوبی را از ایران دیدیم.»

داوری در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند بتواند در جام جهانی 2014 برای ایران بازی کند یا نه، گفت: «این موضوع به نظر کادر فنی تیم ملی بستگی دارد که از من استفاده کند یا نه.»

وی با اشاره به عملکرد علیرضا حقیقی در بازی برابر نیجریه، خاطرنشان کرد: «او بسیار خوب بازی کرد و خوشحالم که دروازه ایران بسته ماند.»

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین دیدار با نیجریه را یک بازی بسیار سخت عنوان کرد و افزود: «شرایط داخل زمین سخت بود و ما هم از روی نیمکت به بازیکنانی که داخل زمین حضور داشتند روحیه می‌دادیم.»

برای دیدن تمام اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید

بخش ورزشی تبیان