تبیان، دستیار زندگی
پرسپولیس با دنیزلی موفق می‌شود كاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مصدومیتم چندان نگران كننده نیست و قطعا برای دیدار با استقلال تهران آماده خواهم شد. كریم باقری اظهار كرد: از ناحیه ران پا مصدوم شده‌ام و با نظر پزشك تیم باید چند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كریم باقری: به داربی می‌رسم

پرسپولیس با دنیزلی موفق می‌شود


كاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مصدومیتم چندان نگران كننده نیست و قطعا برای دیدار با استقلال تهران آماده خواهم شد.

كریم باقری اظهار كرد: از ناحیه ران پا مصدوم شده‌ام و با نظر پزشك تیم باید چند روزی را استراحت كنم. در حال حاضر فیزیوتراپی می‌كنم و مشكل چندانی وجود ندارد.

وی تصریح كرد: در دیدار با سپاهان بازی نمی‌كنم. شخصا نمی‌توانم نسبت به بهبودی كامل و بازگشت به تیم اظهارنظر كنم؛ اما, به نظر می‌رسد برای دیدار با استقلال مشكلی نداشته باشم.

باقری تاكید كرد: امسال برای بازی در داربی هیچ نگرانی نداریم، هر چند این دیدار نیز مانند سایر بازی‌ها است؛ اما, بازی امسال ما با استقلال بدون هیچ دغدغه برگزار خواهد شد.

كاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس كه در هفته‌های گذشته نیز با تنبیه انضباطی دنیزلی مدتی از تمرینات این تیم دور بود خاطرنشان كرد: پرسپولیس سال خوبی را شروع كرده است. بازی‌ها تیم نسبت به گذشته بهتر شده است و روزهای خوبی نیز در پیش است.

وی تصریح كرد: مشكلات و حاشیه‌ها نسبت به سال‌های گذشته كمتر شده است. همه‌ی بازیكنان نیز در آمادگی كامل هستند. بر این اساس می‌توانیم به كسب موفقیت امیدوار باشیم.

باقری در پاسخ به این سوال كه آیا امسال پرسپولیس قهرمان می‌شود؟ گفت: فكر نكنم مشكلی برای كسب قهرمانی داشته باشیم. هواداران سال گذشته نتوانستند موفقیت تیم‌شان را ببینند؛ امسال مشكل چندانی نخواهیم داشت.

وی افزود: دنیزلی عملكرد خوبی داشته است؛ او تیم را به خوبی هدایت می‌كند و همه چیز هماهنگ است.

باقری كه حاضر نشد در مورد طلب بازیكنان از باشگاه سخن بگوید، گفت: امیدوارم كه هر چه زودتر به تمرینات پرسپولیس بازگردم.

کاپیتان پرسپولیس داربی را از دست داد