تبیان، دستیار زندگی
مدیر خانه قرآن منطقه هفت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از برگزاری کارگاه توانمندسازی مربیان و والدین با عنوان «شیوه‌های جذب به نماز» به‌ مدت دو روز در این مرکز قرآنی خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری کارگاه‌ «شیوه‌های جذب به نماز» در خانه قرآن منطقه 7 تهران

برگزاری کارگاه‌ «شیوه‌های جذب به نماز» در خانه قرآن منطقه ۷ تهران


مدیر خانه قرآن منطقه هفت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از برگزاری کارگاه توانمندسازی مربیان و والدین با عنوان «شیوه‌های جذب به نماز» به‌ مدت دو روز در این مرکز قرآنی خبر داد.


شیوا مقدم، مدیر خانه قرآن منطقه هفت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران ، با بیان این خبر گفت: خانه قرآن منطقه هفت اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی برای توانمندسازی والدین، مدرسان و مربیان قرآنی به شیوه‌های جذب نماز کرده است.

مقدم درباره زمان برگزاری کارگاه «شیوه‌های جذب به نماز» عنوان کرد: این دوره از کارگاه‌ها طی روزهای 27 و 28 خرداد از ساعت هشت صبح تا 12 ظهر برگزار می‌شود.

مقدم افزود: ایجاد زمینه مناسب برای توسعه و ترویج فرهنگ نماز در جامعه و ارتقای مهارت‌های عملی مدرسان و مربیان قرآنی از جمله اهداف برگزاری این کارگاه‌ها است.

مدیر خانه قرآن منطقه هفت به ضرورت آشنای افراد با شیوه‌های دعوت به نماز اشاره و اظهار کرد: والدین و مربیان به ‌عنوان الگوهای کودکان و جوانان، نقش مهمی در ترویج مفاهیم دینی به خصوص احکام و آثار نماز دارند؛ لذا باید به خوبی با شیوه‌های دعوت به نماز و احکام آن آشنایی داشته باشند.

ایجاد زمینه مناسب برای توسعه و ترویج فرهنگ نماز در جامعه و ارتقای مهارت‌های عملی مدرسان و مربیان قرآنی از جمله اهداف برگزاری این کارگاه‌ها است.

مقدم با اشاره به پیام‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی به اجلاس‌های نماز گفت: بر اساس مشارکتی که با ستاد اقامه نماز استان تهران صورت گرفت، آموزش والدین و مدرسان در دستور کار قرار داده شد و قرار است، طی برگزاری این کارگاه‌ها بسته‌های فرهنگی آموزش نماز نیز به صورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار گیرد.

وی به آموزش مفاهیم دینی به ‌صورت غیرمستقیم و هماهنگی با اعضای خانواده تأکید کرد و گفت:‌ راه‌های تکمیل نماز، اسرار نماز، شیوه‌های دعوت به نماز و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ از جمله مباحثی است که در این کارگاه‌ها مطرح می‌شود.

مقدم در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 88424422 و 88413511 با کد 021 تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی کانون مربیان قرآن به نشانی www.qurantc.blogfa.com  مراجعه کنند.


منبع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان