تبیان، دستیار زندگی
رضازاده در تیم فوتبال ستاره‌های ورزش در چهارمین شب از رقابت‌های فوتبال "جشن مهر" تیم‌ پرسپولیس به برتری دست یافت. در این رقابت‌ها كه شب گذشته در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد، تیم فوتبال منتخب پیشكسوتان باشگاه پرسپولیس با نت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گلزنی هادی ساعی و انصاری فرد

رضازاده در تیم فوتبال ستاره‌های ورزش


در چهارمین شب از رقابت‌های فوتبال "جشن مهر" تیم‌ پرسپولیس به برتری دست یافت.

در این رقابت‌ها كه شب گذشته در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد، تیم فوتبال منتخب پیشكسوتان باشگاه پرسپولیس با نتیجه‌ی 3 بر 2 برابر تیم مجلس به پیروزی رسید.

برای تیم پرسپولیس كه محمد حسن انصاری‌فرد مدیرعامل و مالكی عضو هیات مدیره این باشگاه بازی می‌كردند، دو گل از سه گل تیم پرسپولیس را انصاری‌فرد به ثمر رساند.

همچنین در دومین دیدار این مسابقات تیم ستاره‌های ورزش با نتیجه‌ی 4 بر 3 مغلوب تیم شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی شد. برای تیم ستاره‌های ورزش هادی ساعی، یوسف كرمی، بهزاد خداداد، اعضای تیم ملی تكواندو بازی می‌كردند. یك گل این تیم را ساعی به ثمر رساند.

گفتنی است حسین رضازاده نیز عضو تیم فوتبال ستاره‌های ورزشی است. او علیرغم حضور در سالن مسابقات، بازی نكرد.

بنابراین گزارش در ادامه‌ی این مراسم از چهارده ورزشكار رشته‌های مختلف از جمله محمد باقری معتمد، هادی ساعی و خواهرش از تكواندو، اصغر كاظمی و همایون امیری از بوكس، شادی پریدر از شطرنج، حمید جاسمیان بازیكن اسبق تیم ملی فوتبال و ... از سوی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشكسوتان ورزشی تقدیر به عمل آمد.

در این رقابت‌ها هشت تیم فوتبال سازمان تربیت بدنی، مجلس شورای اسلامی، سازمان صدا و سیما، استقلال، پرسپولیس، ستاره‌های ورزش، تیم شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی و منتخب هنرمندان حضور دارند.

جشن مهر تا عید سعید فطر از ساعت 21 در سالن شهید افراسیابی ورزشگاه شهید شیرودی برگزار می‌شود.

علی آبادی و رضازاده فوتبالیست می شوند .