تبیان، دستیار زندگی
کاروان تیم ملی عصر دیروز وارد کوریتیبا شد و مورد تشویق هواداران تیم ملی قرار گرفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حاشیه‌های سفر تیم ملی به کوریتیبا


کاروان تیم ملی عصر دیروز وارد کوریتیبا شد و مورد تشویق هواداران تیم ملی قرار گرفت.


تیم ملی ، کوریتیبا

تمرین تیم ملی صبح دیروز برگزار شد و بازیکنان در پایان این تمرین گرد هم آمده و ضمن توجه به صحبتهای سرمربی تیم ملی که با شور و حرارات خاصی برای آنها صحبت می کرد، حلقه اتحاد تشکیل داده و پس از پایان صحبتهای کی روش، سه بار با فریاد نام ایران، تیم و برد را فریاد زدند.

ملی پوشان پس از استراحتی کوتاه پس از صرف ناهار، کمپ تیم ملی را راس ساعت 15:45 به مقصد فرودگاه ترک کرده و پس از ورود به فرودگاه، بدون حضور در صف انتظار و انجام تشریفات سفر، مستقیما از باند فرودگاه وارد محل پذیرایی تیم های شرکت کننده شدند تا پس از صدور کارت پرواز بتوانند به سمت کوریتیبا حرکت کنند.

مسیر حرکت ملی پوشان در داخل این بخش از فرودگاه بزرگ سائوپائولو کاملا به شکلی فوتبالی درآمده بود و ضمن نصب پرچم 32 تیم حاضر در جام جهانی از نمادهای فوتبالی متعددی استفاده شده بود.

تیم ملی ، کوریتیبا

در اتاق کناری سالن انتظار فرودگاه، لباس تمام تیم هایی که از طریق فرودگاه سائوپائولو وارد شده بودند و لباس تیم هایشان توسط بازیکنان و اعضای کادر فنی آنها امضا شده بود قرار گرفته و در مرکز آن لباس تیم های ایران، برزیل و کاستاریکا قرار گرفته بود که حکایت از این داشت که این تیم پیش از ما به عنوان آخرین تیم این شهر را ترک کرده است.

بازیکنان در زمان مقرر شده و با در اختیار داشتن کارتهای پرواز خود وارد گیت پرواز شده و مستقیما از طریق باند پرواز وارد هواپیما شدند و هواپیمای تیم ملی راس ساعت 17:05 به سمت کوریتیبا حرکت کرده و ساعت 18 وارد فرودگاه این شهر شد و در بدو ورود و در پای پرواز مورد استقبال افسر ارشد پلیس ایالتی قرار گرفت و به سمت هتل خود حرکت کرد.

در زمان حضور اتوبوس تیم ملی به هتل پستانا که محل اقامت تیم ملی در این شهر تعداد زیادی از ایرانیان مشتاق تیم ملی در مقابل هتل تیم ملی به تشویق بازیکنان کردند. تعدادی از برزیلی‌های این شهر نیز در میان ایرانیان حضور داشتند. بازیکنان تیم ملی پس از ورود به هتل بیرون آمده و مردم حاضر در خیابان که برای تشویق انها آمده بودند، ادای احترام کردند

در تمام مسیر حرکت تیم ملی اسکورت پلیس تیم ملی را همراهی می کرد. در تمام تقاطع ها مردم برزیل مشتاقانه ضمن گرفتن فیلم و عکس از تیم اتوبوس تیم ملی برای بازیکنان تیم ملی دست تکان می دادند.

دمای کوریتیبا حدود 20 درجه سانتیگراد و هوای آن نیمه ابری است.

تیم ملی ، کوریتیبا

در زمان حضور اتوبوس تیم ملی به هتل پستانا که محل اقامت تیم ملی در این شهر تعداد زیادی از ایرانیان مشتاق تیم ملی در مقابل هتل تیم ملی به تشویق بازیکنان کردند. تعدادی از برزیلی‌های این شهر نیز در میان ایرانیان حضور داشتند. بازیکنان تیم ملی پس از ورود به هتل بیرون آمده و مردم حاضر در خیابان که برای تشویق انها آمده بودند، ادای احترام کردند.

شهر کوریتیبا برخلاف شهر سائوپائولو که شهری شلوغ، پرازدحام و پرترافیک است، شهری است زیبا با معماری خاص منطقه آمریکای جنوبی و فرودشگاه های و رستورانهای متعدد که در بدو امر توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. شهری با خیابانهای عریض و اتوبانهای زیبا که تصور کسانی که در ابتدای ورود خود سائوپائولو را به عنوان نماد برزیل می بینند تغییر می دهد. هتل تیم ملی در مرکز این شهر قرار دارد.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت فدراسیون فوتبال