تبیان، دستیار زندگی
نایب قهرمان المپیک لندن در ادامه رقابتهای لیگ الماس که در نیویورک برگزار شد به مقام سوم دست یافت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

احسان حدادی در نیویورک سوم شد


نایب قهرمان المپیک لندن در ادامه رقابتهای لیگ الماس که در نیویورک برگزار شد به مقام سوم دست یافت.

ششمین مرحله از رقابتهای دوومیدانی لیگ الماس بامداد امروز یکشنبه در نیویورک ادامه یافت که طی آن احسان حدادی در ماده پرتاب دیسک توانست به مقام سوم دست یابد. این پرتابگر کشورمان با رکورد 65.23 متر در رده سوم ایستاد.

رابرت هارتینگ آلمانی و قهرمان المپیک لندن با پرتاب 68.24 متر اول شد و پیتر مالاخوفسکی از لهستان هم با پرتابی معادل 65.54 متر در رده دوم قرار گرفت.

بولت قهرمان 100 متر

همچنین قهرمان جهان و المپیک در آخرین رقابت دو و میدانی فصل در لیگ الماس در ماده 100 متر بار دیگر با زمان 9 ثانیه و 8 دهم ثانیه به مقام نخست رسید.

در این رقابت که در بروکسل، بلژیک برگزار شد بولت که ماه گذشته در رقابتهای قهرمانی جهان در مسکو مدال های طلای 100 متر، 200 متر و 4 در 100 متر را از آن خود کرده بود این بار نیز به مدال خوش رنگ طلا در لیگ الماس دست یافت.

بعد از یک شروع نسبتا ضعیف سریعترین مرد جهان سرعت خود را در نیمه دوم مسیر مسابقه افزایش داد و در رقابتی که 6 فینالیست رقابت قهرمانی جهان در آن حضور داشتند با زمان 9 ثانیه و 80 صدم ثانیه به مقام نخست دست یافت.

قهرمان جهان و المپیک در آخرین رقابت دو و میدانی فصل در لیگ الماس در ماده 100 متر بار دیگر با زمان 9 ثانیه و 8 دهم ثانیه به مقام نخست رسید

مایکل راجرز آمریکایی با زمان 9 ثانیه و 90 صدم ثانیه به مقام دوم دست یافت، نستار کارتر جامائیکایی و برنده مدال برنز مسابقات جهانی در جایگاه سوم ایستاد. جاستین گاتلین که در مسکو به مقام دوم رسید، در این مسابقه چهارم شد.

بولت که در اوایل فصل با مصدومیت همسترینگ دست و پنجه نرم می کرد در پایان مسابقه گفت: فصل فوق العاده ای برای من نبود اما مسئله اصلی این بود که باز هم در صدر قرار بگیرم. شروع خوبی در این مسابقه نداشتم، اگر استارت بهتری داشتم می توانستم زمان 9 ثانیه 70 صدم ثانیه را هم بزنم.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت لیگ الماس