تبیان، دستیار زندگی
جام جهانی 2014 برزیل از بامداد روز جمعه با دیدار تیم های برزیل و کرواسی آغاز شد تا 32 تیم تلاش خود را برای حضور در بزرگ ترین تورنمت فوتبالی جهان به نمایش بگذارند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وضعیت مبهم قرارداد کی روش


جام جهانی 2014 برزیل از بامداد روز جمعه با دیدار تیم های برزیل و کرواسی آغاز شد تا 32 تیم تلاش خود را برای حضور در بزرگ ترین تورنمت فوتبالی جهان به نمایش بگذارند.

کی روش

تیم ملی ایران از هفته گذشته به برزیل سفر کرد تا تلاش خود را برای محقق کردن رویای خود انجام دهد. تیم ملی ایران یکی از تیم هایی است که نگاه های زیادی را به خود جلب کرده است و خبرنگاران زیادی تمرین تیم ملی ایران را رصد می کنند.

در روزهای گذشته یکی از خبرنگاران آمریکایی که خود را به کمپ تیم ملی رسانده بود تا از تمرین گزارش بگیرد و همینطور در کنفرانس مطبوعاتی پایان تمرین حاضر باشد، از بیت آشور در مورد ایران و شرایط ایران سوالات سیاسی پرسید که بیت آشور پاسخ این سوال را نداد و گفت: «من اینجا هستم که فوتبال بازی کنم و صحبتی راجع به سوالات غیر فوتبالی ندارم.»

خبرنگاران ایرانی که خود را به برزیل رسانده اند شرایط مناسبی ندارند و برای رفت و آمد مشکلات فراوانی دارند و نمی توانند به راحتی در تمرینات تیم های مختلف حاضر شوند.

اما شاید مهمترین نکته و حاشیه تیم ملی در روزهای اخیر حمایت عجیب برزیلی ها از تیم ملی ایران است. جایی که بیشتر آنها در برخورد با ایرانی ها ابراز امیدواری می کنند تا ایران بتواند آرژانتین رقیب سنتی برزیلی ها را متوقف کند. نیمی از بلیط های بازی ایران و آرژانتین توسط هواداران برزیلی خریداری شده است تا با حضور در ورزشگاه بتوانند تیم ملی ایران را حمایت کنند.

خبرنگاران ایرانی که خود را به برزیل رسانده اند شرایط مناسبی ندارند و برای رفت و آمد مشکلات فراوانی دارند و نمی توانند به راحتی در تمرینات تیم های مختلف حاضر شوند

فقط 2 روز به بازی نیجریه مانده؛یعنی  48 ساعت. این 48 ساعت برای کارلوس کروش از دو جهت مهم است؛ اول آخرین نکات قبل از بازی نیجریه و دوم آخرین تصمیم برای آینده کاری اش.

حضور کفاشیان در برزیل باعث شده است تا خبرنگاران ایرانی وضعیت کی روش را از او جویا شوند. رئیس فدراسیون فوتبال  در مورد تمدید قرارداد کی روش می گوید: تمدید با کارلوس کی روش مشخص نیست و هنوز تصمیمی برای تمدید کی روش گرفته نشده است. اگر موانع تمدید قرارداد کی روش برداشته شود ما قرارداد را تمدید خواهیم کرد چرا که کی روش مربی بزرگی است و ما هم علاقه مندیم تا با کی روش ادامه دهیم اما باید ببنیم شرایط تمدید قرارداد ایجاد می شود یا خیر.

برای دیدن تمام اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید

حسین جوادی

بخش ورزشی تبیان