تبیان، دستیار زندگی
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزی که از مجموعه درس‌های دوره متوسطه آموزش از راه دور در ۴ درس نمره ۷ و معدل ۱۰ کسب کند، فارغ التحصیل است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شرایط جدید فارغ التحصیلی داوطلبان آموزش از راه دور اعلام شد.

شرایط جدید فارغ التحصیلی داوطلبان آموزش از راه دور اعلام شد


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت:  دانش‌آموزی که از مجموعه درس‌های دوره متوسطه آموزش از راه دور در 4 درس نمره 7 و معدل 10 کسب کند، فارغ التحصیل است.


مهدی نوید ادهم با اشاره به اصلاح آئین‌نامه آموزشی دوره متوسطه آموزش از راه دور اظهار کرد: چنانچه دانش‌آموزی از مجموعه درس‌های دوره متوسطه بزرگسالان، داوطلبان آزاد و آموزش از راه دور حداکثر در چهار عنوان درسی (دو عنوان نهایی و دو عنوان غیرنهایی)، آخرین نمره درس وی 7 و بیشتر و معدل کل وی نیز حداقل 10 باشد، فارغ التحصیل شناخته می‌شود.

وی افزود: آن دسته از درس‌های شاخه فنی و حرفه‌ای که نصاب قبولی آنها 12 است همچنین استاندارد مهارت (درس‌های مهارتی) و کارورزی شاخه کاردانش، مشمول این تبصره نمی‌شود.

آن دسته از درس‌های شاخه فنی و حرفه‌ای که نصاب قبولی آنها 12 است همچنین استاندارد مهارت (درس‌های مهارتی) و کارورزی شاخه کاردانش، مشمول این تبصره نمی‌شود.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: این مصوبه شامل آن دسته از دانش‌آموزانی می‌شود که در سال تحصیلی 90-91 از ابتدا وارد پایه اول دوره متوسطه بزرگسالان، مدارس آموزش از راه دور یا ایثارگران شده باشند یا در سال تحصیلی مذکور در پایه اول متوسطه روزانه ثبت‌نام کرده و سپس به مدارس بزرگسالان، آموزش از راه دور یا ایثارگران منتقل شده‌اند.


منبع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان