تبیان، دستیار زندگی
رونالدو، ستاره سابق تیم ملی برزیل می گوید از تیم ایران شناخت زیادی ندارد اما امیدوار است که این تیم بتواند توانایی اش را در جام جهانی نشان دهد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رونالدو: کی روش مربی بزرگی است


رونالدو، ستاره سابق تیم ملی برزیل می‌گوید از تیم ایران شناخت زیادی ندارد اما امیدوار است که این تیم بتواند توانایی‌اش را در جام جهانی نشان دهد.


کی روش

رونالدو ستاره سابق فوتبال برزیل که پس از پایان بازی دیشب تیم ملی برزیل برابر کرواسی در رختکن تیم کشورش حضور یافته بود، هنگام عبور از طبقه اول ورزشگاه کورینتیانس با خبرنگارانی مواجه شد که از نشست خبری اسکولاری و کواچ بیرون آمده بودند.

او که به همراه دو محافظ از جلوی سالن عبور می‌کرد در مقابل اصرار خبرنگاران برای مصاحبه پاسخ منفی داد اما وقتی با دوربین شبکه sport TV روبه‌رو شد، پذیرفت که برای لحظاتی با خبرنگاران حاضر در آن محل گفت‌وگو کند. رونالدو ابتدا درباره نمایش برزیل برابر کرواسی گفت: دو تیم نمایش خوبی ارائه کردند. پیروزی در بازی اول برای برزیل خیلی مهم بود. فشاری که به تیم‌های میزبان در بازی اول وارد می‌شود، بعضی مواقع نتایج عجیبی را رقم می‌زند. هر چند انتظار داشتم تیم‌مان عملکرد داشته باشد اما من به تیم امیدوارم. اسکولاری مربی بزرگی است و بازگشت تیم به بازی بعد از گلی که دریافت کردیم به خاطر هوش سرمربی بود.

رونالدو همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که چه شناختی از تیم ملی ایران دارید و آیا فکر می‌کنید این تیم می‌تواند از مرحله گروهی صعود کند، گفت: من شناخت زیادی از تیم ایران ندارم اما امیدوارم تیم ایران بتواند شایستگی‌اش را نشان دهد.

او همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایرانی که کی‌روش می‌تواند در جام جهانی از تیم ایران یک شگفتی‌ساز بسازد، گفت: کی‌روش مربی شناخته شده و با کارنامه‌ای است. اینکه توانسته دوباره به جام جهانی بیاید به خاطر توانایی‌هایش است اما نمی‌توان پیش‌بینی کرد که به خاطر یک مربی آیا یک تیم می‌تواند موفق شود یا نه.

بخش ورزشی تبیان


منبع: