تبیان، دستیار زندگی
محمد پنجعلی سرپرست پرسپولیس از روزهای خوب این تیم می گوید.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرسپولیس و روزهای خوبش


محمد پنجعلی سرپرست پرسپولیس از روزهای خوب این تیم می گوید.

پنجعلی به خبرنگار تبیان گفت: شکر خدا ایام خوبی را سپری می کنیم.تلاش اصلی ما این است که از حاشیه ها فاصله بگیریم و تاکنون موفق بوده ایم. با توجه با آرامش موجود در تلاشیم در در فصل نقل انتقالات بهترین مسیر را طی کنیم.

محمد پنجعلی

آنالیز خوبی از بازیکنان مورد نظر داریم. تمرینات هم آغاز شد و بازیکنان با کمترین دغدغه آمدند. اردوی آماده سازی ما در اردبیل انجام می شود. نه تنها من بلکه مجموعه تیم امیدوارانه به آینده نظر داریم.

فضای خوبی بر تیم حاکم است. ما امسال علاوه بر رقابت در لیگ و جام حذفی مسابقات مهم آسیا را در پیش داریم. باید طوری برنامه ریزی کنیم که در چند جبهه سربلند باشیم. به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا باید از مسابقات پیش رو سربلند بیرون بیاییم. این اتفاق هم رخ نمی دهد جز این که همه توان ما صرف بالا بردن قدرت تیم باشدو این که بر حاشیه ها غلبه کنیم و بر کارمان تمرکز کنیم.

ثبات مدیریت در تیم ها مهم است. علی دایی برنامه سه ساله دارد. به نظر من در سال اول خوب نتیجه گرفت. ما حتی می توانستیم قهرمان شویم. این ثبات امسال به پرسپولیس خیلی کمک می کند. بازیکنانی که سال قبل گرفتیم الان با تجربه تر از قبل می توانند ثمره خود را نشان دهند. آنها سال قبل تحت فشارهای روحی نیمی از قابلیت خود را بروز دادند. با این حال ما بیشترین پدیده را در پرسپولیس دیدیم. آنها خوب بازی کردند.بازی در تیمی مثل پرسپولیس فشار سنگینی دارد که نیاز به گذز زمان برای تحمل آن است.اکنون این تجربه برای برخی از جوانتر های ما به دست آمده است و آنها آماده فصلی موفق هستند. در شرایط سال قبل این مهم ممکن نبود.

آنالیز خوبی از بازیکنان مورد نظر داریم. تمرینات هم آغاز شد و بازیکنان با کمترین دغدغه آمدند. اردوی آماده سازی ما در اردبیل انجام می شود. نه تنها من بلکه مجموعه تیم امیدوارانه به آینده نظر داریم

من در بین برخی از بازیکنان پرسپولیس این توان را می بینم که نمایشی به مراتب بهتر از این که داشته اند بروز دهند. در راه بالا رفتن کیفیت کار این بازیکنان رسانه ها هم مسئولیت سنگینی دارند. ما اگر قصد پیشرفت در فوتبال داریم باید همه دست به دست هم بدهیم. در این میان رسانه ها هم نقش مهمی دارند تا ضمن بازتاب اخبار فضای آرامش و روحیه را ایجاد کنند. من به سهم خودم از این رسانه ها تشکر می کنیم و امیدوارم پرسپولیس در فصل تازه فوتبال بازی هایی با کیفیت ارائه دهد تا از این راه جوابگوی به حق هواداران خونگرم خود باشیم. هوادارانی که من و همه اعضای این تیم به آنها مدیون هستیم.

بهمن اسدی

بخش ورزشی تبیان