تبیان، دستیار زندگی
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: خانواده‌های ۵ تا ۶ نفره در کتاب‌های درسی تصویرگری شده‌اند و تلاش می‌کنیم تا بیش‌ترین توضیح در خصوص سیاست‌های افزایش جمعیت را برای دانش‌آموزان دبیرستانی داشته باشیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خانواده‌های 6 نفره به کتاب‌های درسی دانش‌آموزان وارد شدند.

خانواده‌های ۶ نفره به کتاب‌های درسی دانش‌آموزان وارد شدند


رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: خانواده‌های 5 تا 6 نفره در کتاب‌های درسی تصویرگری شده‌اند و تلاش می‌کنیم تا بیش‌ترین توضیح در خصوص سیاست‌های افزایش جمعیت را برای دانش‌آموزان دبیرستانی داشته باشیم.


حجةالاسلام محی‌الدین بهرام محمدیان ، در پاسخ به این پرسش که افزایش جمعیت به عنوان یکی از سیاست‌‌های کلی نظام معرفی شده است در همین زمینه در کتاب‌های درسی چه مطالبی برای آشنایی دانش‌آموزان با سیاست افزایش جمعیت اتخاذ کرده‌اید؟ اظهار داشت: از 3 سال گذشته سیاست‌های افزایش جمعیت در کتاب‌های درسی دنبال می‌شود و محتوای کتاب‌های درسی بر این اساس تهیه می‌شود.

گروه هدف ما در بحث سیاست‌های افزایش جمعیت عمدتاً دانش‌آموزان دبیرستانی هستند البته برای دانش‌آموزان دبستانی، آموزش‌های خانواده را که شامل ازدواج در سنین مناسب و پایین است را ذکر کرده‌ایم.

وی افزود: در کتاب‌های درسی دانش‌آموزان، خانواده‌های 5 تا 6 نفره تصویرگری شده‌اند و در تلاش هستیم تا بیش‌ترین توضیح در خصوص سیاست‌های افزایش جمعیت را برای دانش‌آموزانی که در سنین ازدواج هستند یعنی دانش‌آموزان دبیرستانی داشته باشیم.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: گروه هدف ما در بحث سیاست‌های افزایش جمعیت عمدتاً دانش‌آموزان دبیرستانی هستند البته برای دانش‌آموزان دبستانی، آموزش‌های خانواده را که شامل ازدواج در سنین مناسب و پایین است را ذکر کرده‌ایم.

محمدیان ادامه داد: سیاست‌های افزایش جمعیت در کتاب‌های درسی مورد پیگیری است.


منبع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان