تبیان، دستیار زندگی
کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران که با پیشنهاد تیم فوشان چین روبرو است به همراه بچیروویچ راهی اسلوونی شده تا تحت نظر یک پزشک قرار بگیرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیشنهاد فوشان چین به صمد نیکخواه


کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران که با پیشنهاد تیم فوشان چین روبرو است به همراه بچیروویچ راهی اسلوونی شده تا تحت نظر یک پزشک قرار بگیرد.

صمد نیکخواه

صمد نیکخواه بهرامی که در جریان لیگ دچار درد زانو شد به همراه مهمد بچیروویچ راهی اسلوونی شده‌ تا یکی از پزشکان این کشور کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران را تحت نظر بگیرد. نیکخواه‌بهرامی که به همراه دیگر ملی‌پوشان کلیدی ایران روزهای استراحتش را سپری می‌کند برای کوتاه کردن دوران نقاهت خود به همراه بچیروویچ به اسلوونی سفر کرده تا یک پروفسور شرایط بدنی او را تحت نظر بگیرد.

نیکخواه‌ بهرامی در حالی راهی این سفر شده که این روزها با پیشنهاد تیم بسکتبال فوشان چین روبرو شده‌است. کاپیتان تیم ملی ایران فصل گذشته با فوجیان در لیگ چین حضور داشت و حالا دیگر تیم چینی به دنبال جذب وی است. البته فوجیان بعد از پایان فصل گذشته لیگ چین برای جذب صمد ابراز علاقه کرده‌بود و حالا این پیشنهاد به طور رسمی ارائه شده‌ است.

مدیر برنامه‌های صمد نیکخواه‌بهرامی با تایید این خبر به ایسنا گفت: فوشان پس از پایان فصل گذشته لیگ چین برای جذب صمد ابراز علاقه کرده بود و هم‌اکنون نیز منتظر هستیم تا وضعیت برگزاری فصل آینده لیگ چین و تعداد تیم‌های حاضر مشخص شود تا رایزنی‌های اصلی را انجام دهیم. البته صمد تا پایان باشگاه‌های آسیا با مهرام قرارداد دارد.

نیکخواه‌ بهرامی در حالی راهی این سفر شده که این روزها با پیشنهاد تیم بسکتبال فوشان چین روبرو شده‌است. کاپیتان تیم ملی ایران فصل گذشته با فوجیان در لیگ چین حضور داشت و حالا دیگر تیم چینی به دنبال جذب وی است. البته فوجیان بعد از پایان فصل گذشته لیگ چین برای جذب صمد ابراز علاقه کرده‌بود و حالا این پیشنهاد به طور رسمی ارائه شده‌ است

او درباره کمپ صمد در سال جاری نیز گفت: امسال دومین دوره از کمپ صمد نیکخواه بهرامی نیز برگزار می‌شود و هم‌اکنون در حال مهیا کردن شرایط هستیم. نسبت به سال گذشته تغییراتی داریم و قصد داریم روزهای برگزاری را بیشتر کنیم. این کمپ با همکاری باشگاه مهرام برگزار می شود و انشالله به زودی زمان دقیق و برنامه‌ها را مشخص خواهیم کرد.

بخش ورزشی تبیان


منبع: ایسنا