تبیان، دستیار زندگی
نقشه كشیدن برای زیباتر شدن مراسم عروسی یكی از هیجان انگیزترین بخش های این مراسم است. دركنار این هیجان شیرین ممكن است اضطراب هایی نیز برای شما به وجود بیاید و به دغدغه های شما اضافه شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از دستان عروس خانم تا كت آقای داماد


نقشه كشیدن برای زیباتر شدن مراسم عروسی یكی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های این مراسم است. دركنار این هیجان شیرین ممكن است اضطراب‌هایی نیز برای شما به وجود بیاید و به دغدغه‌های شما اضافه شود.

از دستان عروس خانم تا كت آقای داماد

گل خود به تنهایی سمبل هزاران معنی و مفهوم خاص است و می‌تواند به تمام این دوران یك حس زیبا بدهد و این ساعات را برای شما خاطره‌انگیز كند.

هدیه با گل

ما ایرانی‌ها رسم و رسوم زیبایی داریم كه در طول تاریخ طولانی كشورمان نسل به نسل چرخیده و به ما رسیده، یكی از این مراسم ردوبدل شدن كادوها و هدایا برای رساندن عشق و محبت بین دوطرف است، شما می‌توانید هدیه‌ای كه با علاقه خریده‌اید را با گل‌های زیبا تزئین كنید تا نشان دهید، همسرتان را بسیار دوست دارید و شاد كردن او برای‌تان اهمیت زیادی دارد.

دسته گل استراتژیك

دسته گلی كه در دستان عروس خانم قرار می‌گیرد اهمیت ویژه‌ای دارد، زیرا از اولین ساعات روز عروسی تا آخرین لحظات همراه اوست و همه به زیبایی این دسته گل نگاه می‌كنند و آن را نشانه‌ای از سلیقه و هنر عروس می‌دانند؛ این دسته گل بهتر است با آرایش و لباس عروس همخوانی داشته باشد تا در زیباتر شدن او كمك كند. دسته‌ گل‌ها به شكل‌های مختلفی تزئین می‌‌شوند، پس بهتر است از قبل با شكل‌های مختلف این دسته گل‌ها آشنا شوید تا هنگام انتخاب مجبور نشوید یك تصمیم بگیرید.

اولین جلوه مراسم

گل‌هایی كه در جشن و سالن عروسی دیده می‌شوند، نه‌تنها در داشتن یك حس خوب به مهمان‌ها كمك می‌كنند بلكه در همه عكس‌ها و فیلم‌ها جلوه كرده و برای همیشه ثبت می‌شوند، وقتی كه مهمان‌ها وارد سالن می‌شوند، اولین چیزی كه نظرشان را جلب می‌كند زیبایی گل‌هایی است كه سالن با آن‌ها تزئین شده. این اولین چیزی است كه برای همیشه در ذهن آن‌ها و شما ثبت می‌شود، شما می‌توانید با توجه به فصل، گل‌های متفاوتی داشته باشید.

دسته گلی برای یك زندگی

دسته گل مراسم خواستگاری یكی از معروف‌ترین دسته‌گل‌هایی است كه آقایان داماد برای انتخاب آن باید زمان بگذارند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خانمی كه قصد دارید به خواستگاری‌اش بروید، گل‌ها را انتخاب كنید و اگر از سلیقه او اطلاع ندارید بهتر است گل‌هایی را انتخاب كنید كه معنا و مفهوم عشق و علاقه را می‌دهند، مثل گل رز قرمز یا گل مریم،‌ به هرحال شما باید این دسته گل را به آب بدهید.

گل‌هایی كه در جشن و سالن عروسی دیده می‌شوند، نه‌تنها در داشتن یك حس خوب به مهمان‌ها كمك می‌كنند بلكه در همه عكس‌ها و فیلم‌ها جلوه كرده و برای همیشه ثبت می‌شوند

ساده و زیبا

این روزها دیگر خبری از آن اسب سفید كه قرار بود بیاید و عروس خانم را با خود ببرد نیست، الان همه دوست دارند یك ماشین زیبا سوار شوند و با آن به خانه آرزوهای‌شان بروند، این ماشین می‌تواند قدیمی باشد. حتی می‌تواند از ماشین‌های گران‌ و مطابق روز باشد یا می‌تواند یك ماشین ساده و معمولی باشد اما هرچه كه باشد گل‌آرایی آن اهمیت بسیار زیادی دارد و می‌تواند آن ماشین را به آن اسب سفید تبدیل كند.

گل برای داماد

زمان‌های قبل گذاشتن گل در جیب بغل كت داماد آداب خاصی نداشته ولی این روزها برای این گل هم برنامه خاصی وجود دارد. این گل نباید هم‌رنگ دسته گل عروس باشد بلكه باید این 2 در كنار هم تكمیل‌كننده هم باشند و البته هماهنگی گل با لباس داماد هم مهم است. حدود قیمتی كه برای این كار مطرح می‌شود 15 تا 30 هزار تومان است.

بخش کلوپ ازدواج تبیان


برگرفته از برترین ها

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.