تبیان، دستیار زندگی
پنج بازیکن جدید باشگاه استقلال معرفی شدند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رونمایی از خریدهای استقلال در نقل و انتقالات


پس از مذاکرات صورت گرفته با بازیکنان مدنظر امیر قلعه‌نویی، استقلال امروز نفرات و بازیکنان جدید خود را به هواداران معرفی کرد.


باشگاه استقلال

پس از مذاکرات صورت گرفته با بازیکنان مدنظر امیر قلعه‌نویی، استقلال امروز نفرات و بازیکنان جدید خود را به هواداران معرفی کرد.

پنج بازیکن جدید باشگاه استقلال در مراسمی در باشگاه استقلال بازیکنان جدید این تیم معرفی شدند.

سیدسعید افجه‌ای، سخنگوی باشگاه استقلال گفت: امید ابراهیمی، میلاد فخرالدینی و سجاد شهباززاده سه سهمیه لیگ برتری ما هستند که امروز معرفی می‌شوند، همچنین خرسندنیا و آرمن گروسیان دو بازیکنی هستند که از تیم‌های پدیده مشهد و مس سونگون جذب کرده‌ایم و سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شوند. باشگاه در تلاش است سه بازیکن دیگر را نیز جذب کند و کارهای این سه بازیکن دیگر نیز در حال پیگیری است.

در این مراسم بهرام افشارزاده، نظری جویباری، پورحیدری و افجه‌ای حاضر هستند و بازیکنان جدید استقلال با این افراد عکس گرفتند هرچند که منصور پورحیدری ترجیح داد این کار را نکند.

مذاکرات نهایی با این بازیکن صورت گرفته است و در صورتی که امروز مسئولان استقلال بتوانند مبلغی از قراردادش را به او پرداخت کنند قرارداد ابراهیمی نیز امضا خواهد شد

به گزارش ایسنا، از نکات قابل تامل در قرارداد بازیکنان استقلال این است که جز قرارداد ایمان مبعلی، مهرداد اولادی و مجید غلام نژاد که دو ساله است، قرارداد تمام بازیکنان استقلال یک ساله بوده و قرارداد اکثر بازیکنان استقلال برای فصل جدید به پایان رسیده است. البته مساله امضای قراردادهای یک ساله در بیشتر تیم‌های لیگ برتری وجود دارد.

حنیف عمران زاده که در روزهای گذشته با باشگاه استقلال به مشکل خورده بود امروز با باشگاه به توافق رسید تا همچنان برای تیم استقلال به میدان برود.

امیدابراهیمی: استقلال تیم بزرگی است

امید ابراهیمی، بازیکن جدید باشگاه استقلال در مراسم معرفی‌اش گفت: استقلال تیم بزرگی است و بعد از صحبت‌هایی که با مسئولان این تیم داشتم، تصمیم گرفتم به این تیم بیایم. البته علاقه داشتم با آقای قلعه‌نویی کار را ادامه دهم و دوست دارم در فوتبالم پیشرفت کنم. چهار سال در سپاهان بودم و می‌خواستم یک تجربه جدید به دست آورم. ان‌شاءالله سال خوبی را پشت سر داشته باشم تا به انتظارات پاسخ داده باشم. وقتی آقای افشارزاده و نظری‌جویباری پیشنهاد دادند، رویش فکر کردم و تصمیمم را گرفتم.

او در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل مشکلاتش با کرانچار از باشگاه سپاهان راهی استقلال شده است، اظهار کرد: نه من با باشگاه و کرانچار مشکلی نداشتم. اتفاقا باشگاه مصر بود که من در این تیم بمانم. اما من از همان روز اول به باشگاه اعلام کردم که دوست دارم با توجه به شرایط فعلی از سپاهان بروم و تجربه جدیدی را کسب کنم.

ها‌فبک میانی جدید استقلال در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل پیشنهاد بالاتر استقلال راهی این تیم شده است، بیان کرد: نه! مسائل مالی مهم نیست. اساسا همه چیز پول نیست. پیشرفت کردن برای من اهمیت بیشتری دارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا در استقلال فیکس خواهد بود، گفت: کسی نمی‌تواند بگوید در تیم فیکس است. هر جا که بوده‌ام، تلاش کرده‌ام بهترین بازی‌هایم را انجام دهم و به تیم اصلی راه پیدا کنم.

ابراهیمی در پایان و در پاسخ به این سوال که چه شماره‌ای در این تیم بر تن خواهد کرد، گفت: صحبتی درباره پیراهن نشده است، هر شماره‌ای را که خالی باشد، می‌پوشم.

بخش ورزشی تبیان