تبیان، دستیار زندگی
مدیران کل دفاتر تبلیغات اسلامی در استان سمنان روز گذشته با حضور در محل موسسه تبیان با مدیران موسسه تبیان دیدار کردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همکاری تبیان با سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان

حضور مدیران کل دفاتر تبلیغات اسلامی سمنان در تبیان

مدیران کل دفاتر تبلیغات اسلامی در استان سمنان روز گذشته با حضور در محل موسسه تبیان با مدیران موسسه تبیان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی، در این دیدار حجت الاسلام شکری؛ ریاست سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه عنوان کرد: در دنیای امروز ابزار و وسایل ارتباطی بسیاری در دسترس مردم می باشد که از این بین اینترنت و فضای مجازی سهم عمده ای را به خود اختصاص داده است. به همین منظور کشورهای پیشرفته  سرمایه گذاری وسیعی بر این روند ارتباط جمعی کرده اند و توانسته اند نبض افکار عمومی را در دست خود بگیرند.

ریاست سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود:  مهمترین وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی  در حال حاضر، شناسایی ابعاد گستردگی فضای مجازی در جامعه اسلامی و راه های مقابله با خطرات حاصله از آن است.

وی افزود: امروزه جامعه ما در حال تدافع در مقابل تهاجمات فرهنگی غرب می باشد که می بایست با تقویت فرهنگی و دانش روز  در مراکز فرهنگی و دانش بنیان کشور به حالت تهاجمی در مقابل آن ها قرار بگیرد.

حجت الاسلام شکری عنوان کرد:  سازمان تبلیغات اسلامی پتانسیل همکاری با موسسه تبیان در زمینه تولید محتوا و افزایش آمار بازدید از سایت تبیان و همچنین  ایجاد بستر های لازم برای راه اندازی مرکز IDC در  استان  سمنان  رادارا می باشد و خواستار همکاری متقابل در زمینه های فرهنگی و فنی با موسسه تبیان شد.

در ادامه محمد رضا سلطانی  شیرازی؛ مدیر روابط عمومی موسسه تبیان به تشریح فعالیت های موسسه تبیان در زمینه های مختلف پرداخت.

سپس ابوالقاسم شکوری؛ معاونت شبکه های اجتماعی تبیان در خصوص نحوه فعالیت موسسه تبیان در شبکه های اجتماعی و خدمات ارائه شده در این زمینه توضیحاتی ارائه کرد.

در ادامه حجت الاسلام اسکندری؛ ریاست کارگروه همکاری های تبیان ضمن خیر مقدم به مهمانان گفت: همه ما بر تاثیرگذاری فضای مجازی بر رفتارهای اجتماعی واقف هستیم و امروزه ضریب نفوذ اینترنت در میان اقشار مختلف جامعه بسیار بالاست.

ریاست کاگروه همکاری های تبیان در ادامه سخنان خود افزود: به نمایش گذاشتن چهره ای زیبا از دین مبین اسلام به جهانیان از مهمترین وظایف موسسات فرهنگی و دینی می باشد که می بایست در این مسیر از ابزار و ادوات فناورانه و مبتکرانه استفاده شود.

در ادامه دکتر طالب پور؛ مدیرعامل موسسه تبیان، بسترهای همکاری موسسه تبیان و سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان را در زمینه های برگزاری جشنواره های پروژه های دانش آموزی، شبکه های اجتماعی تبیان، پروژه امن ایران، افکارسنجی و طرح همسان گزینی عنوان کرد که امیدوار بود بتوان در آینده نچندان دور محقق گردد.

در خاتمه این دیدار، طرفین به حفظ روحیه همکاری و تعامل با یکدیگر و همچنین عقد تفاهم نامه همکاری فی مابین تاکید کردند.

- تصاویر حضور مدیران کل تبلیغات اسلامی سمنان در موسسه تبیان

تهیه و تنظیم: هومن بهلولی