تبیان، دستیار زندگی
داد در شرایطی که باقری به تازگی وارد ترکیب سرخپوشان شده بود در دیدار با سایپا دچار كشیدگی شدید از ناحیه پشت پا شد و به احتمال فراوان برای مدت یك ماه قادر به شركت در تمرینات و بازی های پرسپولیس نخواهد بود. كاپیتان تیم ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كاپیتان پرسپولیس داربی را از دست داد


در شرایطی که باقری به تازگی وارد ترکیب سرخپوشان شده بود در دیدار با سایپا دچار كشیدگی شدید از ناحیه پشت پا شد و به احتمال فراوان برای مدت یك ماه قادر به شركت در تمرینات و بازی های پرسپولیس نخواهد بود.

كاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران به احتمال فراوان در داربی حساس پایتخت قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

دكتر زرینه در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران در رابطه با آخرین وضعیت مصدومیت بازیكنان پرسپولیس اظهار داشت: مشكل الونگ كاملاً برطرف شده و این بازیكن برای شركت در تمرینات و بازی های آینده پرسپولیس مشكلی نخواهد داشت.

وی در ادامه در رابطه با وضعیت مصدومیت اسدی و باقری خاطرنشان ساخت: اسدی پس از بیماری با مشكل از دست دادن قوای جسمانی روبرو شده و هنوز آمادگی بدنی خود را بطور كامل بدست نیاورده است.

جدا از اسدی، كریم باقری در دیدار با سایپا دچار كشیدگی شدید از ناحیه پشت پا (عضله همسترینگ) شده است و به احتمال فراوان برای مدت یكماه قادر به شركت در تمرینات و بازی های پرسپولیس نخواهد بود.

وی در خاتمه با توجه به انجام داربی پایتخت در هفته هشتم در خصوص این بازیكن خاطرنشان ساخت: كشیدگی‌ها برای درمان نیاز به زمان دارند و بعید است باقری تا دو هفته دیگر آمادگی كامل را برای بازی با استقلال بدست آورد.