تبیان، دستیار زندگی
ترین اثر مسابقه« ورزش ، المپیك و هنر» از سوی كمیته ملی المپیك برای بهترین اثر برگزیده مسابقه « ورزش، المپیك و هنر» 30 هزار دلار جایزه در نظر گرفته شده است. بنا بر ارسال نمابر روابط عمومی كمیته المپیك به بخش ورزشی تبیان &nbsp...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

30 هزار دلار جایزه برای برترین اثر مسابقه« ورزش ، المپیك و هنر»

از سوی كمیته ملی المپیك برای بهترین اثر برگزیده مسابقه « ورزش، المپیك و هنر» 30 هزار دلار جایزه در نظر گرفته شده است.

بنا بر ارسال نمابر روابط عمومی كمیته المپیك به بخش ورزشی تبیان  كمیته ملی المپیك در نظر دارد همانند سال 2000 میلادی، یك دوره مسابقه تحت عنوان « ورزش، المپیك و هنر» برگزار كند.

این مسابقه با همكاری كمیته های ملی المپیك و یكی ازاعضای كمیته بین المللی المپیك به منظور بسط و گسترش بیشتر « هنر و ورزش» در جهان در سطوح ملی و منطقه ای انجام خواهد شد كه مرحله نهایی آن نیز در شهر « لوزان» سوییس خواهد بود.

این مسابقه در دو بخش هنری شامل « مجسمه و پیكر سازی» و « گرافیك» برگزار می شود و هیچ محدودیت سنی برای شركت كنندگان در نظر گرفته نشده است.

مضمون كلیه آثار شركت كننده « ورزشی و المپیزم» است و كلیه علاقه مندان شركت كننده باید آثارخود را تا 20 آبانماه سال جاری به كمیته ملی المپیك تحویل دهند.

علاوه بر جایزه 30 هزار دلاری برای نفر اول، به ترتیب 20 هزار دلار و 10 هزار دلار جایزه برای نفرات دوم و سوم در نظر گرفته شده است.