تبیان، دستیار زندگی
تمامی بلیت های مسابقه نخست تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل در هفته چهارم لیگ جهانی در مدت 48 ساعت فروخته شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بلیت بازی ایران و برزیل تمام شد


تمامی بلیت های مسابقه نخست تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل در هفته چهارم لیگ جهانی در مدت 48 ساعت فروخته شد.

والیبال

فروش بلیت اینترنتی مسابقات تیم ملی والیبال ایران در سالن 12 هزار نفری آزادی در چارچوب لیگ جهانی از جمعه شب آغاز شد و یکشنبه شب بلیت های دیدار نخست تیم ملی به پایان رسید.

فدراسیون والیبال بلیت شش دیدار تیم ملی والیبال در لیگ جهانی که قرار است در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شود، از طریق اینترنت به فروش می رساند و فروش بلیت بازی دوم ایران هنوز آغاز نشده است.

علاقمندان به تماشای این رقابت ها از دو روش «کارت هوشمند» و «بلیت اینترنتی» می توانند مجوز حضور در سالن این مسابقات را تهیه کنند. ثˆکارت هوشمندثˆ از 20 درصد تخفیف برای خرید اینترنتی بلیت های لیگ جهانی و سایر بازی های والیبال در ایران برخوردار است.

فدراسیون والیبال بلیت شش دیدار تیم ملی والیبال در لیگ جهانی که قرار است در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شود، از طریق اینترنت به فروش می رساند و فروش بلیت بازی دوم ایران هنوز آغاز نشده است

قیمت بلیت مسابقات ایران در برابر حریفان لیگ جهانی خود در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران، 100 هزار ریال است که این مبلغ برای افراد دارای کارت هوشمند 80 هزار ریال خواهد بود.

تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز دوشنبه وارد تهران شد، روزهای جمعه و یکشنبه 23 و 25 خردادماه به مصاف تیم ملی والیبال برزیل می رود.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت فدراسیون والیبال