تبیان، دستیار زندگی
سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران با قدردانی از حمایت‌های مردم گفت: هیچ جای دنیا چنین مردم نازنینی ندارد که حتی بعد از باخت هم این قدر از ملی‌پوشان حمایت کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هواداران نازنین والیبال ایران


سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران با قدردانی از حمایت‌های مردم گفت: هیچ جای دنیا چنین مردم نازنینی ندارد که حتی بعد از باخت هم این قدر از ملی‌پوشان حمایت کنند.

والیبال

سیدمحمد موسوی اظهار کرد: از عملکردم در اسپک راضی نبودم اما در دفاع و سرویس به نظرم کارم قابل‌ قبول بود و به تیم ملی کمک کردم. البته شرایط تاکتیکی تیم ایجاد می‌کرد که کمتر پاس بگیرم. به همین دلیل شاید در فاکتور اسپک خیلی از خودم راضی نبودم اما در دفاع توانستم به تیم ملی کمک کنم. خیلی خوشحالم که چهار امتیاز از برزیل در خانه‌اش گرفتیم. این برد انگیزه خیلی خوبی برای تیم ملی ایران شد تا در شش بازی خانگی بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم.

وی افزود: ما در این بازی‌های خانگی می‌توانیم تکلیف کار را روشن کنیم که می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم یا نه. اگر بتوانیم شش امتیاز از برزیل بگیریم خیلی کار آسان می‌شود. البته فراموش نکنیم که می‌گویم از "برزیل" شش امتیاز بگیریم. بازی با این تیم اصلا آسان نیست. آنها انگیزه بسیار زیادی دارند تا در تهران کار را جبران کنند. البته تیم ملی والیبال ایران خیلی خوب کار کرده و از هماهنگی خوبی برخوردار است. به نظرم برزیل در خانه خودش بیشتر استرس دارد و خارج از خانه بهتر کار می‌کند. ما در شرایطی برابر برزیل بازی کردیم که حریف تحت فشار زیادی بود، چند بازی را باخته بود و نمی‌خواست در خانه شکست بخورد.

مدافع تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: برزیل در خارج از خانه به دنبال جمع کردن امتیازات از دست رفته است. اگر ما بتوانیم بیش از چهار امتیاز از این تیم در تهران بگیریم تا حدی صعود خود را به مرحله بعد تضمین ‌کرده‌ایم. ایتالیا هم قطعا نمی‌خواهد برزیل صعود کند. به همین دلیل در بازی آخرش در مقابل برزیل در خانه خود با تمام توان بازی می‌کند و از برزیل امتیاز می‌گیرد. ما شانس زیادی پیدا خواهیم کرد تا به عنوان تیم دوم و یا سوم به مرحله بعد صعود کنیم.

از عملکردم در اسپک راضی نبودم اما در دفاع و سرویس به نظرم کارم قابل‌ قبول بود و به تیم ملی کمک کردم.البته شرایط تاکتیکی تیم ایجاد می‌کرد که کمتر پاس بگیرم. به همین دلیل شاید در فاکتور اسپک خیلی از خودم راضی نبودم اما در دفاع توانستم به تیم ملی کمک کنم.خیلی خوشحالم که چهار امتیاز از برزیل در خانه‌اش گرفتیم.این برد انگیزه خیلی خوبی برای تیم ملی ایران شد تا در شش بازی خانگی بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم

موسوی با اشاره به حضور هزاران تماشاگر و هوادار تیم ایران در بازی‌های تهران گفت: شنیده‌ام که از یک هفته‌ قبل پیش بلیت لیگ جهانی والیبال تمام شد. در صفحه‌های مجازی خودم نوشتم که هیچ جای دنیا چنین تماشاگر نازنینی ندارند که بعد از باخت هم این قدر از بازیکنان تشکر کنند. امیدوارم که مثل بازی‌های گذشته مردم عزیز در برابر باخت‌ها صبور باشند. از تیم حمایت کنند تا در آرامش بتوانیم نتیجه‌ بگیریم. به هر حال مربی جدیدی هدایت تیم ملی را در دست گرفته و نیاز به حمایت دارد. شاید خدایی ناکرده در لیگ جهانی هم نتیجه‌ نگیریم اما مطمئن باشید که تیم ملی ایران حرکت رو به جلویی دارد و در آینده به موفقیت‌های بیشتر و بزرگ‌تر دست پیدا می‌کند.

بخش ورزشی تبیان


منبع: ایسنا