تبیان، دستیار زندگی
نماینده وزیر درتوسعه ورزش های زمستانی بااعلام خبر انتصاب خود به عنوان نایب رییس کنفدراسیون اسکی آسیا در نشست اسپانیا گفت : میزبانی مسابقات اسکی روی چمن قهرمانی جوانان جهان در سال 2016 و سه میزبانی دیگر به ایران رسید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایران میزبان اسکی روی چمن جوانان جهان


نماینده وزیر درتوسعه ورزش های زمستانی بااعلام خبر انتصاب خود به عنوان نایب رییس کنفدراسیون اسکی آسیا در نشست اسپانیا گفت : میزبانی مسابقات اسکی روی چمن قهرمانی جوانان جهان در سال 2016 و سه میزبانی دیگر به ایران رسید.

اسکی

عیسی ساوه شمشکی در مورد دستاورد حضور ایران در چهل و نهمین کنگره فدراسیون بین المللی اسکی و سیزدهمین کنگره کنفدراسیون اسکی آسیا که روز جمعه گذشته در شهر بارسلونا اسپانیا به پایان رسید،گفت:دراین کنگره 114کشور حضور دارند که از میان آنها 18 کشور صاحب 3 رای ، 18کشور صاحب 2 رای و 35 کشور صاحب یک رای هستند و 43 کشور باقیمانده تنها عضو هستند و رای نمی دهند.

وی یادآورشد:جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهایی است که در این کنگره صاحب 2 رای برای تصمیمات اتخاذ شده است.

وی به فعال بودن فدراسیون اسکی درسال های اخیر اشاره کردو گفت: به دلیل برگزاری مسابقات لیگ جام جهانی اسکی و فعال بودن باشگاه ها فدراسیون اسکی ایران صاحب این 2 رای شده است .

حفظ 9 کرسی اسکی ایران در اجلاس اسپانیا

ساوه شمشکی به حضور 20کمیته در این اجلاس اشاره کردوگفت:کمیته هایی همچون آلپاین ، صحرانوردی، چمن، بازاریابی و پزشکی در آن فعالند ، ایران نیز دارای 9 کمیته فعال در این اجلاس است که در این دوره توانستم به اتفاق 5 نفر از اعضای کمیته به رغم مشکلات مالی شرکت کنم.

وی توضیح داد: با حضور فعال در این اجلاس توانستیم 9 کرسی در ماده های اسکی آلپاین زنان و مردان، صحرانوردی، رول اسکی ، قوانین و مقررات، اسنوبرد ،اسکی چمن، پزشکی، بازاریابی و معلولان و تبلغیات را بار دیگر حفظ کنیم .

نایب رییس کنفدراسیون اسکی ایران به شمشکی رسید

نماینده وزیر ورزش در توسعه ورزش های زمستانی به موارد مطرح شده در جلسه کنفدراسیون اسکی آسیا اشاره کرد و گفت : به عنوان نماینده وزیر در این اجلاس حضور پیدا کردم وآنهاازاینکه وزارت ورزش ازتجربیات افراد پیشکسوت استفاده می کند ابراز خوشحالی کردند و از کشورهای حاضر خواستند تا آن را الگوی کار خود قرار دهند .

ساوه شمشکی افزود: به دلیل برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در سال های 90 و 92و همچنین مسابقات بین المللی اسکی و ارائه گزارشی مبسوط در مورد میزبانی ایران و کسب سهیمه المپیک 2014 بحث نایب رییسی ایران در کنفدراسیون مطرح شد، این در شرایطی بود که از کشورهای لبنان و هند نیز افرادی برای تصدی این پست مطرح بودند که سرانجام با اکثریت آرا من به عنوان نایب رییسی کنفدراسیون اسکی آسیا انتخاب شدم.

عیسی ساوه شمشکی در مورد دستاورد حضور ایران در چهل و نهمین کنگره فدراسیون بین المللی اسکی و سیزدهمین کنگره کنفدراسیون اسکی آسیا که روز جمعه گذشته در شهر بارسلونا اسپانیا به پایان رسید،گفت:دراین کنگره 114کشور حضور دارند که از میان آنها 18 کشور صاحب 3 رای ، 18کشور صاحب 2 رای و 35 کشور صاحب یک رای هستند و 43 کشور باقیمانده تنها عضو هستند و رای نمی دهند

ایران میزبان مسابقات قهرمانی اسکی بزرگسالان آسیا در سال 2018

وی اضافه کرد:در این نشست میزبانی دور اول در سال 2015 به کشور کره و دور دوم نیز به ایران رسید.

شمکشی بااعلام اینکه توانستیم میزبانی مسابقات اسکی روی چمن را هم بدست آوریم افزود : میزبانی جام جهانی اسکی روی چمن در مرداد ماه امسال ،میزبانی این جام درسال 94،میزبانی مسابقات قهرمانی جوانان جهان در اسکی روی چمن درسال 2016و همچنین میزبانی فینال جام جهانی اسکی چمن در سال 2017 از موارد مطرح شده در این جلسه بود البته قرار است در مورد سال 2017 و آمادگی برای این مورد تا 10 روز آینده نظر خود را به مسوولان فدراسیون اعلام کنیم .

در کسوت نماینده وزیر ورزش خدمت می کنم

نماینده وزیر درتوسعه ورزشهای زمستانی درمورد نامزدی اش احراز پست ریاست فدراسیون اسکی گفت : بازنشسته شدم اما با مسوولیتی که به من واگذار شده باز هم خدمت می کنم و تمام تلاش خود رابرای توسعه و ارتقا جایگاه ورزش اسکی ایران در جهان بکار خواهم بست .

بخش ورزشی تبیان


منبع: ایرنا