تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی فوتبال در آستانه جام جهانی مقابل ترینیداد و توباگو به برتری رسید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروزی تیم ملی در آخرین دیدار دوستانه


تیم ملی فوتبال در آستانه جام جهانی مقابل ترینیداد و توباگو به برتری رسید.

تیم ملی ایران

تیم ملی ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از آغاز رسمی جام جهانی از ساعت 22:30 امشب در دیداری تدارکاتی در سائوپائولوی کشور برزیل به مصاف ترینیداد و توباگو رفت که این دیدار با برتری 2 بر صفر تیم ملی ایران پایان رسید.

گل‌های ایران در این دیدار توسط احسان حاج صفی در دقیقه 45+1 و رضا قوچان‌‌نژاد در دقیقه 55 به ثمر رسید. در این دیدار نکونام یک پنالتی را در دقیقه 50 برای تیم ملی از دست داد.

در نیمه اول این این دیدار و در دقیقه 15 بازی خسرو حیدری یک ارسال خوب از سمت راست برای رضا قوچان نژاد ارسال کرد که این ارسال تبدیل به گل نشد.

در دقیقه 25 بازی با نفوذ خوب اشکان دژاگه از سمت راست و همچنین دو نوبت ضربه سر جواد نکونام و رضا قوچان‌نژاد دو فرصت خوب گلزنی از دست رفت.

تیم ملی ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از آغاز رسمی جام جهانی از ساعت 22:30 امشب در دیداری تدارکاتی در سائوپائولوی کشور برزیل به مصاف ترینیداد و توباگو رفت که این دیدار با برتری 2 بر صفر تیم ملی ایران پایان رسید

دقیقه 28 این دیدار دروازه بان تیم ملی ترینیداد و توباگو در خروج خود با اشکان دژاگه برخورد نسبتا شدیدی داشت که با حضور پزشکان هر دو تیم در زمین مسابقه این مشکل برای هر دو نفر برطرف شد.

تیم ملی ترینیداد و توباگو نیز چند موقعیت گلزنی در نیمه اول به دست آورد.

گل ایران در دقیقه 1+45 مسابقه به ثمر رسید. اشکان دژاگه ضربه کرنر را از سمت راست ارسال کرد و توپ برگشتی توسط جلال حسینی به عقب پاس داده شد و احسان حاج‌صفی با زیبایی هرچه تمام‌تر توپ را در گوشه بالایی و سمت راست دروازه جای داد.

تیم ملی ایران

تیم ملی در نیمه اول با ترکیب علیرضا حقیقی، پژمان منتظری، سیدجلال حسینی، امیرحسین صادقی، مهرداد پولادی، احسان حاج‌صفی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد به میدان رفت.

در نیمه دوم این دیدار ماهینی به جای پولادی، شجاعی به جای دژاگه، جهانبخش به جای حیدری، انصاری‌فرد به جای قوچان نژاد، حقیقی به جای نکونام و حدادی فر به جای تیموریان به میدان رفتند.

داوران برزیلی این دیدار را قضاوت می‌کنند و رسانه‌هایی از ایران، آرژانتین و برزیل برای پوشش خبری در ورزشگاه حضور داشتند.

هفته گذشته تیم ملی آرژانتین در دیداری دوستانه با نتیجه 3 بر صفر بر ترینیداد و توباگو غلبه کرده بود.

برای دیدن تمام اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید

بخش ورزشی تبیان

منبع : فارس