تبیان، دستیار زندگی
علی کریمی گفت: رضا حقیقی به جای فکر کردن به پوشیدن پیراهن شماره ۸، با قدرت خود را برای حضور در بزرگ ترین رویداد فوتبال جهان آماده کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی کریمی:

مگر شماره 10 مارادونا به ویترین رفت؟


علی کریمی گفت: رضا حقیقی به جای فکر کردن به پوشیدن پیراهن شماره 8، با قدرت خود را برای حضور در بزرگ‌ترین رویداد فوتبال جهان آماده کند.

علی کریمی

علی کریمی در خصوص پوشیدن شماره 8 تیم ملی توسط رضا حقیقی اظهار داشت: بالاخره در هر تیم هر آمدنی رفتنی دارد. رضا حقیقی هم با خیال راحت شماره 8 تیم ملی را بپوشد چون لیاقتش را دارد. ما نباید به این چیزها فکر کنیم و حقیقی باید با تمرکز کامل در بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی دنیا حضور پیدا کند.

وی افزود: بیان شدن چنین مباحثی در مورد پوشیدن پیراهنی با یک شماره خاص حرف جدیدی است که برخی آن را مطرح می‌کنند. شماره 8 مدتی بر تن من بود و حالا کسی دیگر می‌خواهد آن را بپوشد. این روزها مُد شده که اجازه بگیرند،‌اما به نظر من نیازی به اجازه نیست. مگر مارادونا با شماره 10 آرژانتین که همه کار برای این تیم کرد پیراهنش را به ویترین بردند، پس حقیقی با خیال راحت کار خود را انجام دهد و اصلاً به این موارد فکر نکند. من برای او و تمام بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

برای دیدن تمام اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید

بخش ورزشی تبیان


منبع: فارس