تبیان، دستیار زندگی
در فاصله ۵ روز مانده تا جام جهانی ۲۰۱۴ فوتبال در برزیل اسامی تمامی بازیکنان جا مانده از این تورنمنت که به خاطر آسیب دیدگی از ترکیب تیم‌هایشان جا ماندند جمع آوری شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بدشانس ترین های جام جهانی 2014


در فاصله 5 روز مانده تا جام جهانی 2014 فوتبال در برزیل اسامی تمامی بازیکنان جا مانده از این تورنمنت که به خاطر آسیب دیدگی از ترکیب تیم‌هایشان جا ماندند جمع آوری شد.
جام جهانی برزیل

در حالی که تنها پنج روز به آغاز رقابت‌های جام جهانی برزیل باقی مانده، خبر خروج مارکو رویس از ترکیب تیم ملی فوتبال آلمان برای این رقابت‌ها نیز منتشر شد.

روز گذشته هم فرانک ریبری، هافبک فرانسه به دلیل آسیب دیدگی حضور در جام جهانی را از دست داده بود. البته تیم ملی فرانسه پیش از این نیز استیو مانداندا و کلمنت گرنیه را نیز از دست داده بود.

کلمبیا هم رادامل فالکائو، بهترین بازیکن خود را از دست داد. پس از چند ماه در نهایت مشخص شد فالکائو نمی‌تواند در جام جهانی حضور پیدا کند تا خوزه پکرمن فهرست 23 نفره خود را بدون او ببندد.

ریکاردو مونتولیوو، هافبک ایتالیا در جریان دیدار دوستانه با جمهوری ایرلند که به تساوی بدون گل انجامید دچار شکستگی استخوان پا شد تا رویای حضورش در جام جهانی به باد رود.

در همان روز لوییس مونتس مکزیکی در پیروزی سه بر یک تیمش مقابل اکوادور آسیب دید و از زمین بیرون برده شد. پس از معاینه‌های دقیق‌تر مشخص شد این بازیکن نیز نمی‌تواند برای ازتک‌ها در جام ژول ریمه به میدان برود.

نیکو کرانچار کروات نیز با حضور در دیدار پلی آف کویینز پارک رنجرز با دربی کاونتی برای راهیابی به لیگ برتر انگلیس بهای سنگینی پرداخت. او دچار آسیب از ناحیه همسترینگ شد و باید بیشتر تابستان را به مداوای پای آسیب دیده‌اش بپردازد.

تیم ملی فوتبال هلند سه بازیکن مهم خود را از دست داده‌ است. رافائل فان در فارت، گریگوری فان در ویل که راهی پاری سن ژرمن شده و کوین استروتمن نیز از ترکیب نارنجی‌ها برای حضور در جام جهانی کنار مانده‌اند.

ویکتور والدس به خاطر پارگی لیگامنت، دیدارهای پایانی فصل با بارسلونا را از دست داد تا در ادامه آن جام جهانی را هم از دست بدهد. تیاگو آلکانتارا هم که در بایرن مونیخ توپ می‌زند به خاطر عمل جراحی روی لیگامنت پایش از ترکیب لاروخا دور ماند.

کلمبیا هم رادامل فالکائو، بهترین بازیکن خود را از دست داد. پس از چند ماه در نهایت مشخص شد فالکائو نمی‌تواند در جام جهانی حضور پیدا کند تا خوزه پکرمن فهرست 23 نفره خود را بدون او ببندد

انگلیس هم باید جام جهانی خود را بدون تئو ولکات،‌ مهاجم سرعتی آرسنال تجربه کند. آسیب دیدگی در دیدار با تاتنهام در جام حذفی موجب شد تا ولکات هم نتواند مسافر سرزمین سامبا باشد. کایل واکر و آندروس تاونسند دیگر بازیکنانی هستند که همراه سه شیر به برزیل نرفتند.

ترکیب ژرمن‌ها هم از آسیب دیده‌ها در امان نماند. هولگر بد اشتوبر و ایلکای گوندوقان در تورنمنت برزیل حضور نخواهند داشت. بد اشتوبر که در خط دفاعی بایرن مونیخ حضور دارد به خاطر آسیب در لیگامنت خود از نوامبر 2012 تاکنون به میدان نرفته و هنوز هم مشخص نیست تا چه زمانی از میادین دور خواهد بود. گوندوقان که در خط میانی بوروسیا دورتموند توپ می‌زند نیز در کل این فصل تنها یک دیدار برای زردها انجام داد و زمان مشخصی هم برای بازگشتش به ترکیب این تیم اعلام نشده است.

پرتغال هم بدون بروما به سرزمین سامبا رفته است. این بازیکن که در تعطیلات زمستانی دچار آسیب دیدگی شدیدی شد حداقل 6 ماه دور از ترکیب تیمش خواهد بود. بدین ترتیب از همان ابتدا مشخص شد که وی در جام جهانی حضور نمی‌یابد. سیلویو بروکه هم که در بنفیکا بازی می‌کند به خاطر شکستگی پا نتوانست سلسائو اروپا را همراهی کند.

ماکوتو هاسه‌به که کاپیتان تیم ملی فوتبال ژاپن است در فوریه گذشته (بهمن) پایش را برای دومین بار به تیغ جراحان سپرد اما هنوز نتوانسته آمادگی کامل خود را بازیابد اما به خاطر اهمیتی که او برای سامورایی‌ها دارد، آلبرتو زاکرونی، سرمربی ایتالیایی ژاپن نام او را در فهرست 23 نفره جای داد.

استوارت هولدن هم به خاطر آسیب دیدگی از ترکیب آمریکا دور ماند. یورگن کلینزمان بر خلاف میلش او را که با چهارمین آسیب دیدگی شدید از ناحیه زانو روبه‌رو شده بود را از ترکیب تیمش کنار گذاشت. او 6 تا 9 ماه از حضور در مستطیل سبز دور است.

سرمربی کاستاریکا هم آلوارو سابوریو را در اختیار ندارد. بهترین گلزن این تیم به خاطر مصدومیت از ناحیه استخوان کف پا تا پایان ماه جاری نمی‌تواند فوتبال بازی کند.

برای دیدن تمام اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید

بخش ورزشی تبیان

منبع : جام نیوز