تبیان، دستیار زندگی
یم) حضور مدارس مختلفی چون مدرسه راهنمایی پسرانه رشد منطقه 7 و دبیرستان پسرانه شهید بهشتی منطقه 2 شور و حال خاصی به غرفه تبیان بخشیده بود. به طوریکه دبیران آنها خواستار آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با سایت تبیان شدند ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور نماینده مردم تهران در غرفه تبیان (گزارش روز بیستم و یکم نمایشگاه قرآن کریم)


حضور مدارس مختلفی چون مدرسه راهنمایی پسرانه رشد منطقه 7 و دبیرستان پسرانه شهید بهشتی منطقه 2 شور و حال خاصی به غرفه تبیان بخشیده بود. به طوریکه دبیران آنها خواستار آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با سایت تبیان شدند و بخش مدرسه اینترنتی مهمترین بخشی بود که مورد توجه آنها قرار گرفت.

همچنین مدیر انجمن علوم سیاسی در غرفه تبیان ضمن کمک به همکاران سایت در پاسخگویی به بازدیدکنندگان ، به توضیح ساختار کلی انجمن ها و معرفی انجمن خود و نحوه فعالیت در انجمن ها پرداخته و پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان بود.

گروهی از سربازان و نظامیان پادگان قصر فیروزه (1) نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز مهمان ما در غرفه تبیان بودند. که به محض دیدن غرفه تبیان ، علاقه مند به بازدید از سایت شدند و مشتاقانه خواستار عضویت در سایت تبیان بودند ولی بخاطر نبود وقت کافی آنها قرار بر این شد تا در اسرع وقت از طریق سایت به عضویت در آیند.

مهمانان :

حضور آقای مهندس مجردی ( قائم مقام و عضو هئیت مدیره و معاونت اطلاع رسانی موسسه تبیان ) در غرفه تبیان که به بازدید از غرفه ، نحوه عضوگیری اعضاء و همچنین بخش فروش نرم افزار پرداختند. ایشان از زحمات کارکنان فعال در غرفه قدردانی نمودند

مهمان دیگر این روز آقای کوچک زاده ( نماینده محترم مردم تهران و عضو کمیسیون اصل 90 مجلس ) بودند که ایشان با سایت و محصولات موسسه تبیان آشنا شدند. ایشان از اینکه با سایت تبیان آشنا شده اند بسیار خوشحال بودند و ابراز امیدواری کردند که سایت تبیان در جهت رشد و شکوفایی فرهنگ اسلامی جوانان گام موثری بردارد.


معرفی محصولات تبیان :

امروز به معرفی نرم افزار " عترت 10 " می پردازیم که شامل موارد زیر می باشد :

- زندگی نامه امام رضا (ع)

- امکان جستجوی لفظی و موضوعی در احادیث آن امام

- بهره گیری از سرگرمی ها و بازیهای آموزنده

- مرثیه و مولودی

- معرفی بخشهای گوناگون حرم امام رضا (ع)

- پرسش و پاسخ درباره زندگی آن حضرت

- احادیث و سخنان گهربار امام رضا (ع) با ترجمه فارسی و قرائت

و…


اخباری از نمایشگاه قرآن کریم :

- چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم روز جمعه 28 مهرماه به کار خود پایان می دهد.

به گزارش ستاد خبری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، مراسم اختتامیه، ساعت 20 روز جمعه 28 مهر ماه، همزمان با 26ماه مبارک رمضان با حضور رییس مجلس شورای اسلامی ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولین کمیته ها و برگزیدگان قرآنی در سالن اجلاس نمایشگاه برگزار خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم از برگزیدگان قرآنی تجلیل بعمل خواهد آمد.

- آقای داودی معاون اول رئیس جمهور پس از بازدید از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم افزود: در بازدید كوتاهی كه از نمایشگاه داشتم استقبال پر شور مردم از نمایشگاه را بسیار چشمگیر دیدم كه این نشان می‌دهد یك زمینه خوبی به منظور جلب و جذب مردم از طریق برپایی نمایشگاه به سوی قرآن اجاد شده است.

وی افزود: با توجه به وسعت نمایشگاه و اقدامات صورت گرفته و آمار بالای بازدید كنندگان، می‌توان در نتیجه گیری كلی به افق‌های روشنی در زمینه توسعه قرآن در جامعه رسید.

وی ایجاد یك نمایشگاه دائمی قرآن را یك كار بسیار مهم و الزامی دانست و افزود: نمایشگاه قرآن نمی‌شود كه موقتی باشد بلكه باید یك طرح اجرایی را طراحی و تدوین كرد تا شاهد برقراری یك نمایشگاه دائمی قرآن كریم در كشور باشیم.

معاون اول رئیس جمهور،‌ نمایشگاه چهاردهم را در مقایسه با سال گذشته بسیار قوی‌تر خواند و توجه به عمق بیشتر در فعالیت‌های پژوهشی، علمی، فرهنگی و آموزشی به منظور بروز استعداد‌های درخشان قرآنی را از الزامات اصلی نمایشگاه امسال دانست.

- وزیر مسكن و شهرسازی از چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم بازدید كرد.

آقای سعیدی‌كیا در پاسخ به این سؤال كه نمایشگاه چهاردهم را چگونه دیدید، گفت: فقط می‌خواهم ببینم و یاد بگیرم.

وی انتشار و توزیع كتاب‌های " قرآن در خانه " توسط بسیج وزارت مسكن و برگزاری مسابقات قرآنی را از فعالیت‌های قرآنی وزارتخانه دانست و افزود: امّا این فعالیت‌ها هنوز كافی نیست.

روابط عمومی موسسه تبیان