تبیان، دستیار زندگی
مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: باید با تقویت درست روش های موجود آموزش و پرورش را در راستای عملی کردن اقدامات یاری رسانیم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تقویت زبان هنر در امور پرورشی بهترین روش آموزش است.

تقویت زبان هنر در امور پرورشی بهترین روش آموزش است


مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: باید با تقویت درست روش های موجود آموزش و پرورش را در راستای عملی کردن اقدامات یاری رسانیم.


علی اکبرزاده در گردهمایی معاونین پرورشی سراسر کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهار کرد: نقش مربی باید به گونه ای مطرح شود که اهمیت روش تدریس آن نیز به درستی مورد درک قرار بگیرد.

وی افزود: ارائه روش های تربیتی در قالب زبان هنر یک موضوع آشکار است که نباید از آن غافل شد زیرا امروزه روش های دیرین در امور پرورشی و تربیتی جذابیت های خود را از دست داده و نیاز دانش آموزان زبان هنری است.

مربیان بسیاری در حوزه تبلیغات داریم که باید با بهترین روش اقدامات خود را عملی کنند و از معلومات و تجربیات آن ها به خوبی بهره برداری شود، در واقع نوعی ظرفیت در امور تربیتی به شما می روند.

علی اکبرزاده اضافه کرد: مربیان بسیاری در حوزه تبلیغات داریم که باید با بهترین روش اقدامات خود را عملی کنند و از معلومات و تجربیات آن ها به خوبی بهره برداری شود، در واقع نوعی ظرفیت در امور تربیتی به شما می روند.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش شعار این اداره را تقویت زبان هنر عنوان کرد و گفت: باید با جذب درست روش های هنری و افراد کارآزموده در این مسیر چنین روش هایی را گسترش دهیم.


منبع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان