تبیان، دستیار زندگی
رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد که تیم داوری ایران در جام جهانی 2014 موفق به انجام قضاوت در این بازی‌ها شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قضاوت فغانی در جام جهانی


رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد که تیم داوری ایران در جام جهانی 2014 موفق به انجام قضاوت در این بازی‌ها شود.

فغانی

فریدون اصفهانیان ، درباره وضعیت علیرضا فغانی و حسن کامرانی‌فرد، داور و کمک داور ایرانی حاضر در جام جهانی 2014 برزیل اظهار کرد: این دو داور تازه به برزیل رفته‌اند و فعلا کمیته بین‌المللی با آن‌ها در ارتباط است. اگر لازم باشد ما هم با آن‌ها ارتباط برقرار کنیم.

وی همچنین گفت:‌ امیدوارم که فغانی و کامرانی فرد بتوانند در جام جهانی قضاوت کنند.

اصفهانیان درباره نحوه بهره‌برداری کمیته داوران از بازی‌های جام جهانی نیز گفت: AFC و فیفا همیشه پس از جام جهانی صحنه‌های آموزش داوری بازی‌ها را به فدراسیون‌های عضو می‌دهند تا از آن استفاده کنند اما خودمان هم فیلم بازی‌ها را ضبط می‌کنیم تا صحنه‌های آموزشی‌شان را استخراج کنیم.

رییس کمیته داوران که هم‌اکنون در دوره‌ آموزشی داوران استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، قزوین و خوزستان حضور دارد، درباره کلاس‌های داوران لیگ برتری گفت: فردا (یکشنبه) کمیته داوران جلسه دارد تا زمان کلاس‌های آموزش داوران لیگ برتر را مشخص کنیم.

اصفهانیان درباره نحوه بهره‌برداری کمیته داوران از بازی‌های جام جهانی نیز گفت: AFC و فیفا همیشه پس از جام جهانی صحنه‌های آموزش داوری بازی‌ها را به فدراسیون‌های عضو می‌دهند تا از آن استفاده کنند اما خودمان هم فیلم بازی‌ها را ضبط می‌کنیم تا صحنه‌های آموزشی‌شان را استخراج کنیم

وی درباره امکان حضور محسن قهرمانی و محسن ترکی در فصل آینده لیگ برتر هم گفت: همیشه گفته‌ام که هر کاری به سود جامعه داوری باشد انجام می‌دهیم.

اصفهانیان در پایان با رد هر گونه احتمال تغییر در ترکیب کمیته داوران گفت: چه تغییری؟! رییس کمیته داوران باید عضو هیات رییسه فدراسیون باشد پس تغییری صورت نمی‌گیرد. برخی روزنامه‌ها برای خودشان چیزهایی می‌نویسند که تنش‌زا هستند.

برای دیدن تمام اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید

بخش ورزشی تبیان


منبع: ایسنا