تبیان، دستیار زندگی
پایگاه اینترنتی sport 1 آلمان پیش‌بینی کرد ایران در گروهش در جام جهانی در رده آخر قرار گیرد. تیم ملی فوتبال ایران در بیستمین دوره جام جهانی باید به تیم‌های آرژانتین، بوسنی و هرزگوین و نیجریه به رقابت بپردازد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایران در گروهش چهارم می شود

تیم ملی ایران

پایگاه اینترنتی sport 1 آلمان پیش‌بینی کرد ایران در گروهش در جام جهانی در رده آخر قرار گیرد.

تیم ملی فوتبال ایران در بیستمین دوره جام جهانی باید به تیم‌های آرژانتین، بوسنی و هرزگوین و نیجریه به رقابت بپردازد.

پایگاه اینترنتی sport 1 آلمان در گزارشی با بررسی گروه ایران در جام جهانی از آرژانتین به عنوان تیم از پیش صعود کرده یاد کرد.

ستاره‌های زیادی در تیم ملی بوسنی در گروه F جام جهانی 2014 قرار دارد. خیلی از این بازیکنان از جمله ادین ژکو، میسیوویچ و پیانیچ ، اسپاهیچ و ایپسویچ سابقه بازی در تیم‌های بزرگ در کارنامه خود دارند.

تیم مدعی گروه F قطعا آرژانتین است که فوق ستاره‌های زیادی در تیم خود دارد. آن‌ها مدعی قهرمانی در جام جهانی هستند و می خواهند پس از 28 سال در کشور برزیل جشن قهرمانی برپا کنند

آن‌ها اولین حضورشان در جام جهانی تجربه می کنند و انگیزه زیادی برای موفقیت دارند.

در این گروه تیم ملی ایران نیز حضور دارد که نسبت به تیم بوسنی بازیکنان کمتر شناخته‌ای را در ترکیب خود دارد و به نظر می‌رسد ایران نتواند رقیب قدرتمندی برای سایر هم گروه‌هایش در جام جهانی باشد.

ستاره‌های تیم ملی ایران اشکان دژاگه بازیکن فعلی تیم فولام است که سابقه بازی در هرتابرلین و ولسفبورگ را درکارنامه خود دارد. همچنین دنیل داوری دروازه بان فصل قبل آینتراخت براونشوایگ و مسعود شجاعی که در این فصل در تیم لاس پالماس خوب بازی کرده است نیز ستاره‌های کی روش درجام جهانی محسوب می‌شود اما بعید به نظر می رسد این بازیکنان بتوانند در مقابل بازیکنی همچون لیون مسی قد علم کند.

به نظر می‌رسد ایران تیم انتهایی گروه F در جام جهانی باشد.

تیم مدعی گروه F قطعا آرژانتین است که فوق ستاره‌های زیادی در تیم خود دارد. آن‌ها مدعی قهرمانی در جام جهانی هستند و می خواهند پس از 28 سال در کشور برزیل جشن قهرمانی برپا کنند.

آرژانتین هر چند خط حمله بسیار قدرتمندی دارد در خط دفاع و دروازه با مشکلات عدیده‌ای روبرو است.

دیگر تیم گروه F جام جهانی نیجریه است که نسبت به چهار سال قبل تیم جوان‌تری شده است. ستاره تیم ملی نیجریه یان اوبی میکل بازیکن چلسی ، ویکتور موسی و امانوئل امنیکه هستند که توانسته‌اند خودشان را در کنار جوانان در ترکیب اصلی قرار دارند.

نیجریه در سال 2013 موفق شد به قهرمانی درجام ملت‌های آفریقا دست پیدا کند و در جام کنفدراسیون ها نیز حضور داشت و با جو ورزشگاه‌های برزیل کاملا آشنا است این تیم تیم بسیار جوانی است و تلاش می کند به عنوان تیم دوم از گروه F صعود کند.

برای دیدن تمام اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید

بخش ورزشی تبیان


منبع: پایگاه اینترنتی sport 1 آلمان