تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی ایران پس از ورود به برزیل اعلام کرد تیمش تمام تلاش خود را برای انجام بازی‌های زیبا در جام جهانی انجام خواهد داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کی روش:  می خواهیم تمام تلاش مان را بکنیم

کی روش

سرمربی تیم ملی ایران پس از ورود به برزیل اعلام کرد تیمش تمام تلاش خود را برای انجام بازی‌های زیبا در جام جهانی انجام خواهد داد.

پس از ورود استرالیا به برزیل به عنوان اولین تیم، تیم های کرواسی و ایران نیز برای حضور در جام جهانی 2014 وارد کشور میزبان بیستمین دوره جام جهانی شدند.

تیم ملی فوتبال ایران نیز ساعت 4:10 دقیقه بعد از ظهر به وقت محلی وارد فرودگاه بین‌المللی سائوپائولو شد تا خود را برای اولین دیدار خود در این رقابت‌ها برابر نیجریه آماده کند. تیم ملی ایران پس از ورود به سائوپائولو به سمت کمپ کورینتیانس این شهر حرکت کرد.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران پس از ورود به برزیل در گفتگو با خبرنگاران برزیلی گفت: به دلیل فاصله زیاد ایران تا برزیل، تصمیم گرفتیم کمی زودتر به محل برگزاری این رقابت‌ها پرواز کنیم تا به شرایط جوی برزیل عادت کنیم.

کی روش ادامه داد: ما توانستیم به جام جهانی 2014 راه یابیم تا با بهترین‌ تیم‌های جهان به رقابت‌بپردازیم و اکنون وقت این کار است و باید خودمان را برابر تیم‌های بزرگ دنیا محک بزنیم. در هر بازی 90 دقیقه وقت داریم تا بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم. به دنبال انجام بهترین بازی‌ها در جام جهانی هستیم. می خواهیم تمام تلاشمان را بکنیم تا بازی های زیبایی را به نمایش بگذاریم.

او این روزها حسابی به تیمش امید دارد و به یک بازی سرافرازانه می اندیشد

برای دیدن تمام اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید

بخش ورزشی تبیان

منبع: