تبیان، دستیار زندگی
جدایی مجید صالح از استقلال باعث شد تا امیر قلعه نویی برای لیگ چهاردهم دستیاران جدیدی را انتخاب کند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زرینچه و پاشازاده دستیار قلعه‌نویی شدند‌


جدایی مجید صالح از استقلال باعث شد تا امیر قلعه نویی برای لیگ چهاردهم دستیاران جدیدی را انتخاب کند
انتقاد زرینچه از قلعه نویی

علی نظری‌جویباری، معاون باشگاه استقلال در‌خصوص آخرین وضعیت کادر فنی تیم فوتبال استقلال، گفت: «تغییرات زیادی در کادرفنی تیم داریم که در گام نخست جواد زرینچه و مهدی پاشازاده به عنوان دستیاران امیر قلعه‌نویی انتخاب شدند.»

وی در ادامه افزود: «با تمام بازیکنان مدنظرمان به توافق رسیدیم که تا پایان هفته جاری اسامی آن‌ها توسط بهرام افشارزاده، مدیرعامل باشگاه و در نشستی خبری اعلام می‌شود.»

معاون باشگاه استقلال در‌مورد بازیکنان ملی‌پوش تاکید کرد: «یکی،2 مرتبه با ملی‌پوشان تماس گرفتیم که هنوز جواب‌مان را نداده‌اند، البته حق دارند زیرا خسته هستند و باید استراحت کنند ولی امیدوارم در تیم بمانند.»

پاشازاده:برای کمک به استقلال آمده ام

مهدی پاشازاده درباره حضورش در کادر فنی استقلال برای فصل آینده اظهار داشت: «با استقلال به توافق رسیده‌ام و با امیر قلعه‌نویی هم صحبت‌هایی انجام داده‌ام اما قراردادی بین من و باشگاه امضا نشده است. مسائلی کوچکی باقیمانده که باید درباره آن صحبت کنیم.»

وی ادامه داد: «بازیکنانی که در استقلال و پرسپولیس بازی کرده‌اند، هدف‌شان پس از خداحافظی این است که مربی این تیم‌ها خود شوند. طبیعی بود که من هم دنبال این بودم که عضو کادر فنی استقلال شوم. در این چند سال به سمت کسب تجربه پیش رفتم و دو تیم از لیگ دسته دوم را به لیگ دسته اول آوردم و در کشور اتریش هم مربیگری کردم.»

بازیکن پیشین استقلال در مورد اینکه با توجه به انتقاداتی که به دستیاران قلعه‌نویی در فصل گذشته شد، انتظارات از او در استقلال بالا می‌رود، گفت: «صددرصد انتظارات از من بالا می‌رود. سال گذشته در استقلال حضور نداشتم و درست هم نیست که بخواهم در مورد دوستانم صحبت کنم اما درباره خودم باید بگویم اینکه تنها روی نیمکت بنشینم فایده‌ای ندارد و به دردم نمی‌خورد. من برای کمک به استقلال به این تیم آمده‌ام.»

پاشازاده با بیان اینکه «استقلال بازیکنان خوبی دارد و با اضافه شدن چند بازیکن جدید تیم کاملی خواهد شد»، درباره این موضوع که فکر می‌کند چقدر حضورش در این تیم تاثیرگذار باشد، خاطرنشان کرد: «کار کردن در استقلال آسان نیست اما شخصیتی دارم که تاثیرگذار خواهد بود. در خط دفاع بازیکنانی چون حنیف عمران‌زاده و امیر حسین صادقی حضور دارند و من به عنوان بازیکنی که سال‌ها در خط دفاعی بازی کرده‌ام، آنقدر بار فنی دارم به این دو بازیکن کمک کنم. هر چند باید بگویم همین حالا هم از حنیف و امیرحسین کمتر نیستم و بهتر از آنها سر می‌زنم!»

وی ادامه داد: «آلمانی‌ها بیشتر با سیستم 2-4-4 بازی می‌کنند که با توجه به سابقه بازی در این کشور با سیستم 2-4-4 آشنایی دارم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. از نظر فنی می‌توانم به تیم کمک کنم چون بالاترین مدارج مربیگری را دارم.»

پاشازاده در خصوص اینکه برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که بین وی و جواد زرینچه برای دستیار اول بودن اختلاف وجود دارد، گفت: «این بحث‌ها حاشیه است. در صحبتی که با قلعه‌نویی داشتم، دستیار اول و دوم بودن مهم نیست و باید کارها مشخص شده باشد. هر فردی باید به اندازه توانایی خود کار کند.»

بخش ورزشی تبیان

منبع : خراسان ورزشی